2013. november 2., szombat

6. Rész Lélekmentő

~Nagyon köszönöm azoknak, akik olvassák a blogomat. Tényleg nagyon sokat jelent :) Itt a következő rész! Remélem tetszeni fog :)~

6. Rész Lélekmentő

Arra ébredtem, hogy valaki NYALOGATJA az arcom. Kinyitom a szemem, és Yoda nyelvével találom szembe magam.
- Mi a…
- Reggelt - hallottam meg magam mellől Jenna hangját. - Hogy aludtál?
- Fájdalmasan?
- Aucs. Mit terveztél mára?
- Még semmit. Miért?
- Akkor jó. Mert ma csajos napot tartunk! - tárta szét a karját és megölelt.
- Figyu, miattam nem kellene lemondanod a programodat Logannal. Ha vele szeretnéd tölteni a napot…
- Veled szeretném tölteni a napot! Logan megértette, és elment Kendallel fiús napot tartani.
Hirtelen iszonyú fájdalom hasított belém.
- Mi van Kendallel? Beszélnem kell vele…
- Nem! Nem kell! Emlékszel arra, hogy neki lökött egy kerítésnek?!
- Igen! De ez mind nem történt volna meg, ha nem csókolom meg Carlost!
- Megcsókoltad Carlost?
- Ő kérte, én meg úgy gondoltam, hogy ennyit megérdemel, azok után…
- Inkább Kendallnek kellett volna kiengesztelnie és nem neked! Végül is neked a kettejük dolgához nincs semmi közöd! Nem beszélhetnénk valami másról?
- De. Amúgy bocsi, hogy csak most kérdezem meg, de…ti Logan-nal most jártok?
- Nagyon úgy néz ki - mosolygott Jenna.
- És mikor csókolóztatok elősször?
- A boltban, ahol Yodát vettük. A kutya kiugrott az eladónő kezéből, mi pedig próbáltuk elkapni, én elharaptam a nyelvem, és a következő percben már csókolóztunk! Na és te? Mit érzel most Kendall iránt?
- Nem tudom. Dühös vagyok rá, de legbelül megértem. Még mindig szeretem, és vissza akarom őt kapni. Szerinted hogyan engesztelhetném ki?
- Hát, ő is mérges rád, de óriási bűntdata van. Elmondhatok neked valamit?
- Persze!
- Tegnap este, miután elaludtál, ő bejött a szobádba és könyörgött anyukádnak, hogy had beszélhessen veled. De te már aludtál. Ezért anyukád felajánlotta, hogy bent aludhat veled, de csak akkor ha én is bennt vagyok. Én aludtam a fotelban, ő pedig melletted. Aztán olyan hajnali öt körül felébresztett, hogy feküdjek a helyére, mert nem akar itt lenni amikor felébredsz…
- Igen? És mikor találkozhatok vele?
- Csak is este. Vegasba mentek. És nem jönnek vissza egy darabig. Na? Mit szeretnél csinálni? Filmnézés? Beszélgetés? Erőszakos videójáték? Kutyasé-táltatás?
- Nézzünk filmet!
- Melyiket szeretnéd? Apádra ütök, vagy A Maszk?
- Mindkettőt megnézhetjük.
- Rendben - mondta Jenna és berakta a CD-t.
Szerintem ennyit még életemben nem nevetttem mint abban a 112 percben. A Maszk még csak ráadás volt. A filmek után még beszélgettünk egy kicsit Loganról meg róla.
- És tényleg az első perctől fogva bejöttetek egymásnak?
- Aha. Fura mi? Én is csak akkor érzékeltem a helyzet súlyát, amikor megcsókolt. Olyan volt…
- Mintha ezer pillangó lenne a gyomrodban?
- Igen!
- Logannal tök szép pár vagytok - mosolyogtam. - Anyukádék tudják már?
- Még nem…
- És az én anyukám?
- Persze. Kendallról és rólad viszont nem tud. Csak annyit, hogy barátok voltatok…
- Voltunk…
- Hé! Most nem szabad rá gondolnod! Inkább megmossuk a hajad, szépen megcsinálom, kisminkellek, aztán magamat is és este megyünk bulizni.
- Biztos, hogy jó ötlet ez? Nem támadnak meg minket a rajongók?
- Nem hiszem. Olyan helyre megyünk, ahol a hírességek szoktak bulizni!
- Felőlem…
- Jaj ne már! Na gyere! - mondta és berángatott a fürdőszobába.
Röpke 10 perc alatt megmosta a hajamat, 15 percig variált, hogy hogy legyen, végül begöndörítette, ruhának pedig egy egyszerű bézs felsőt, és fekete cicagatyát rakott az ágyamra, és megvárta amíg felöltözök.
- Tökéletes!
- Köszi. És te mit veszel fel?
- Azt bízd rám - kacsintott és bement öltözni.
Egy kicsit várnom kellett rá, de megérte. Egy türkiz színű koktélruha volt rajta, fekete magassarkúval.
- Wow.
- Köszi - nevetett. - Tényleg! Te milyen cipőt veszel fel?
- Nem tudom. Nem találtam semmit, ami illik a felsőmhöz - mondtam.
- Még szerencse,  hogy nem rég vettem ezt a bézs csizmát - emelt fel egy dobozt.
- Megmentetted az életemet - hálálkodtam.
- Ugyan! Mennyi az idő?
- Fél hét.
- Akkor indulni kellene. VIP jegyet szereztem! Gyere! Logan kocsijával megyünk!
- Mi? Te nem is tudsz vezetni!
- Én nem is. Majd te.
- De, csak egy-két órán voltam ott…
- Be tudod indítani a kocsit vagy nem?
- Be, de…
- Akkor menjünk! - mondta Jenna és kituszkolt az ajtón.
Nem is voltam annyira rossz sofőr. Jenna a térképet forgatva irányított, és miután már hármszor körbekocsikáztuk Los Angelest végre megtaláltuk a klubbot. Csak egy biztonsági őr állt az ajtóban, de az is elég volt, hogy az ember összecsinálja magát ijedtében. Persze itt nem rólunk volt szó. Miután felmu-tattuk a VIP kártyánkat, az egyik nő felkísért minket egy lelátóhoz hasonló helyre, tele vörös bársony ülésekkel, és vörös függönnyel, pezsgőkkel, és egy saját, önkiszolgáló bárral. A függöny mögül beszélgetést hallottunk. Jennával összenéztünk. Úgy volt, hogy csak ketten leszünk. Már éppen félrehúztam volna a függönyt, hogy megnézzem ki az, amikor egy ismerős hangot hallottam:
- Szerinted el fognak jönni? - kérdezte Kendall.
- Biztosan - nyugtatta Logan.
Jenna megköszörülte a torkát, mire Kendall elhúzta a függönyt, én pedig szembetaláltam magam vele. Kb. 3 centi lehetett a szájunk között, nekem pedig megdobbant a szívem.
- Szia.
- Szia.
- Öhm. Hé Jenna! Beszélhetnénk? - kérdezte Logan.
- Pont ezt akartam mondani én is - közölte Jenna.
A szeme szikrákat szórt.
- Ti maradjatok itt! Mindjárt jövünk - utasított Logan, és behúzta a függönyt.
Leültem Kendall mellé. És jött a szokásos kínos csend. Biztosra veszem, hogy Logan és Jenna a függöny mögött hallgatóztak. Miután, már kezdett nagyon kínos lenni, Kendall megszóllalt.
- Figyelj, nagyon sajnálom a tegnapit. Hülye voltam. Nem vagyok ilyen, csak elöntött a düh amikor megláttalak Carlossal. Szeretlek! És megértem, ha Carlos-t választod helyettem, én támogatni fogom a döntésed. De nem akarlak elveszíteni!
Hallgattam. Elősször fel sem fogtam, hogy mit mond.
- Hallod? - kérdezte, majd legyintett. - Készültem neked valamivel. Szeretném, ha meghalgatnád.
Biccentettem, mire előhúzta a gitárját. Ezen a héten már másodszorra csinája ezt egy pasi.
- Most mit fogsz csinálni? - kérdeztem, amikor megláttam, hogy elindul kifelé.
- Majd meglátod.
 Nem kellett sokat várnom, hogy megtudjam. Kendall felállt a nagyszínpadra, adtak neki egy mikrofont és egy széket.
- Helló mindenkinek! Ez a dal egy lánynak szól, ott fent - mutatott egyenesen rám, mire mindenki felém fordul.
A közönséget használja a meggyőzéshez. Okos.
- A dal címe No Idea. Elkövettem egy hibát, és most vissza akarom őt kapni.
A közönség tapssal bátorította, mire elkezdett énekelni. Akkor jutott eszembe, hogy én még nem is hallottam őt énekelni élőben. Megjegyzem: Nagyon jó hangja van. Az egész számot végigmosolyogtam, a közönség néha beleénekelt, Jenna és Logan pedig átölelték egymást, és úgy nézték Kendallt. Mikor vége lett, a közönség hangos tapsviharba tört ki. Majd Kendall beleszólt a mikrofonba:
- Szóval?
Nem igazán tudtam, hogy mit kellene mondanom, de kisegített.
- Egy tánc belefér?
Bólintottam, mire az emberek tapsolni kezdtek. Megszóllalt valami Skrillex, és mindenki berontott a tánctérre, beleértve mi is. Elég jól elvoltunk, egészen addig amíg egy fekete hajú ember oda nem jött hozzánk és ki nem kezdett velem.
- Szia cica!
- Hagyj már - löktem el magamtól a pasit aki éppen letapizott.
- Szóval játszani szeretnél?
- Hé! Itt állok - kiáltott Kendall. - És ha mégegyszer hozzáérsz, mehetsz a kórházba összevarratni a fejed!
- Fú, de megijedtem - kötözködött, és nekiment Kendallnek.
Ő visszalökött, és verekedni kezdtek. Egyszer csak ott termett a biztonsági őr, aki kidobta a részeg fekete hajú pasit ezzel a mondattal "Megmondtam, hogy ne jöjjön ide többet! Ki van zárva!"
- Na jó! Én azt hiszem haza megyek - mondtam, és elindultam a kijárat felé.
- Hazakísérhetlek? Nem hiszem, hogy össze szeretnél futni mégegyszer azzal az emberrel - mondta és letörölte a szájáról a vért.
- Rendben - mondtam és elindultunk hazafelé.
Út közben egy szót sem váltottunk egymással. Egyetlen egyszer szóllaltam meg, amikor fáztam és ő odaadta a bőrdzsekijét.
- Kösz - mondtam, és belebújtam. Kendall illata volt. Nagyot szippantottam belőle, és ballagtam tovább.
- Megjöttünk - mondta, amikor a szobám ajtaja elé értünk.
- Köszi, hogy hazakísértél.
- Szívesen. Vigyázz magadra! - mondta és adott az arcomra egy puszit.
Nem bírtam ellen állni, ezért egy kicsit vártam, és mivel nem akart elindulni, megcsókoltam. Elég hosszúra sikeredett, pedig csak egy puszit akartam. Ez van. Egy idő után elengedtük egymást. Ő szólalt meg elősször.
- Akkor visszafogadsz?
- Vissza - mondtam és megint megcsókoltam.
- Mennem kell. Holnap találkozunk - mondta és elment.

Vigyorogva mentem be, és még akkor is mosolyogtam, amikor elaludtam. Jó kis nap volt.

2 megjegyzés:

Dittiskee *-* :$ írta...

úristen! *-* annyira jó !!:)
Imádtam !!! <3

Kaattaa írta...

Juuj köszönöm <3