2014. november 29., szombat

47. Rész Barátság Extrákkal

Sziasztok!:) Tudom...megint rengeteget késett a sztori. Ne haragudjatok. Ez most egy nem kifejezetten izgalmas rész lesz. Inkább egy olyan mindent elrendezek rész. A következő izgalmasabb lesz és sokkal hosszabb :)


                       47. Rész Barátság Extrákkal

- Beszélnünk kell...
- Miről? 
- Kettőnkről...
- Ajjaj... - sóhajtottam.
- Figyelj...most te tulajdonképpen...
- James, félreérted... - kezdtem. 
- De még azt se tudod, hogy mit akarok mondani - röhögte el magát kínosan. 
- De sejtem...
- Éspedig? 
- James, nem tudom, hogy mit akarok. Tényleg fogalmam sincs. Eddig úgy álltam a dologhoz, hogy magányra vágyom. De aztán, amikor megláttalak tegnap este Peta-val...
- Akkor? - kérdezte és közelebb hajolt hozzám. 
- Nem tudom. Rosszul esett. De álljunk csak meg! Nála töltötted az estét!
- Csak az este egy részét. Barátkoztunk, aztán észrevettem, hogy flörtöl velem...
- Én ezt már a műsor alatt is észrevettem. 
- Jól van, de én veled ellentétben nem gondolok mindjárt arra, hogy többet szeretnének tőlem. Szóval, miután rájöttem, hazajöttem. 
- És hol aludtál? 
- Itt. 
- De hát...így is alig fértünk el az ágyon. 
- Ó, hidd el, a srácok nagyon készségesek tudnak lenni, ha arról van szó - kacsintott. 
- Nem akarom tudni, hogy most miről beszélsz - motyogtam. 
- Akkor most dönts! Akarsz tőlem valamit?
- James, nézd! Dake-nek most mondtam, hogy nem szeretnék egyenlőre senkitől semmit...És most álljak össze veled, hogy elveszítsem a barátságát?
- Szóval akkor ez egy nem?
- Nem!
- Akkor egy igen?
- Nem! 
- Akkor mi? 
- Nem tudom! 
- Valld be, hogy élvezed!
- Mit? 
- Hogy Logan-en kívül egy csomó srácnak tetszel...pedig nem vagy valami szép...vagyis, na...nem úgy értettem.
- Tisztában vagyok az adottságaimmal - szögeztem le. 
- De nem erre céloztam. 
- Nem, nem élvezem. Akárhogy döntök, valamelyikőtöket úgyis elvesztem. 
- Igen, sajnos ez ezzel jár. De sokáig se húzhatod, mert akkor tényleg mindenkit elvesztesz.
- Tudom... 
James meg akart csókolni, mire eltoltam magamtól. 
- Most...mit csinálsz? 
- Szerintem most lett volna az a rész, hogy én megcsókollak, te visszacsókolsz, szexelünk és ennyi. 
- Pont most mondtam, hogy nem állok kész egy újabb kapcsolatra.
- Jó, na...Akkor nem?
- Nem!
- Oké! - dőlt hátra.
Jenna berontott a szobába. 
- Gyerekek! Nagy hírem van!
- Na? 
- Kendall hazajön. 
- Minek? - ugrottam ki az ágyból. 
- Elviszi a még itt maradt cuccait...
- Akkor. Én visszaköltözhetek? 
- Igen...
- Szuper - mondtam őszintén. - Mikor jön? 
- Ma...este felé. 
- Lemegyek neki köszönni - gondolkoztam hangosan. 
- Szerintem nem jó ötlet... - motyogta Jenna. 
- Gyerekek! Ma este buli van! - csörtetett be Carlos és a hirtelen csend hatására maga is egy pillanatra csendben maradt. 
- De ma este jön haza Kendall...
- Hát éppen azért!
- De...
- Megkérdeztem őt Aria... - fordult felém. - Mi több...ő hozta fel, hogy örülne, ha te is jönnél!
5 másodpercig csak meredtem Carlos-ra. 
- Tehát..továbblépett? 
- Nagyon úgy néz ki...
- Aha. Jenna? 
- Na? 
- Kellene valami ruha estére, jössz vásárolni? 
- Persze! - mosolyodott el. 
- Akkor felöltözöm! - mondtam burkoltan arra célozva, hogy ideje a többieknek kifáradni a szobából. 
Természetesen senki sem vette az adást. 
- Egyedül!
- Ja! - vigyorgott Carlos. - Kifelé emberek!
Nem variáltam, felvettem az első ruhát ami a kezembe akadt és kimentem a konyhába. 
- Na jó - kezdte James. - Most őszinte leszek. Én még életemben nem láttam ennyi színt egy lányon! De még egy papagájon se. 
- Ezt bóknak vettem! - mondtam és megragadtam Jenna kezét, aki épp a müzlijét akarta beleönteni a tálba, ennek következtében minden tiszta müzli lett. 
- De én azt meg akartam enni! - mutatott kiabálva Jenna a tálban maradt kis mennyiségű müzlire, amire Carlos már rá is vetette magát.
- Majd eszünk valahol! - mondtam és kirángattam szegényt a bejárati ajtón. 
- Ti fogjátok feltakarítani! - kiabált utánunk James.


*

Mondanám, hogy gyorsan elintéztük a vásárlást, de ez nem igaz. Kereken 4 órán keresztül voltunk egy hatalmas plázában. 
- Mehetünk? - kérdeztem Jenna-t. 
- Én még benézek oda. Kiegészítőt akarok venni. 
- Logan is jönni fog a buliba? 
- Igen - mosolygott.
- Akkor csini legyél! - mosolyogtam. - Megvárlak a kocsinál!

/Jenna/
Gyorsan átnyargalt a kisboltba. 
- Jó napot! - köszönt. 
- Segíthetek? - lépett oda hozzá az eladó. 
- Kiegészítőket... - kezdte, amikor meglátott egy táskát a kirakatban egy babán. - Csak nézelődök! - javította ki magát és elindult a "kiszemeltje" felé.
Elnézte egy ideig...aztán meglátta az árát. Hirtelen kopogtattak az üvegablakon. Felnézett. "Ezt nem hiszem el" mondogatta magában. Logan...mármint nem az a Logan. Hanem Logan Lerman. És már jött is be a boltba. 
- Jól ott hagytál te lány! - kezdte morgósan, mire Jenna lesütötte a szemét. 
Hát igen...azóta nem is beszéltek. 
- Mit nézegetsz? - kérdezte és meglátta a táskát. 
- Csak ezt - mutatott rá Jenna. - De nincs rá pénzem. 
- Tudtommal van egy milliomos férjed...
- Volt - javította ki. 
- Szóval...már nincs?
- Ahogy mondod...
Logan szó nélkül odaballagott a pénztárhoz és kifizette. 
- Nem kellett volna! - mondta totál lenyűgözve Jenna. 
- De igen.
- Köszönöm! - mosolyodott el halványan a lány. 
- Hazamész?
- Igen.
- Elvigyelek?
- Nem kell, barátnőmmel vagyok.
- Oké...figyu, nem akarsz elmenni valahova, valamikor?
- Ne, vagyis de! De ne!
- Mi? Figyelj, lesz ma egy...
- Ne mondd el! Ha pont arra a helyre megyek, akkor beszélhetünk. De nem akarok még egyszer csalódni Logan. 
- Rendben - fújtatott, adott egy puszit az arcára és elment. 
Jenna szó nélkül ballagott le a parkolóba. 


/Aria/
- Nem úgy volt, hogy kiegészítőt veszel? Habár...a táska is olyasmi... - kezdtem, aztán megláttam Jenna sápadt ábrázatát. - Mi történt?
- Logan Lerman történt - mondta csendesen és beült az anyósülésre. - Te vezetsz! - nyögte.
Nem vagyok az a típus, aki annyiban hagyja a faggatást, ha arról van szó. 
- Na, mesélj! - mondtam és beindítottam a kocsit. 
- itt volt... és én meg...haaaj...lekoppintottam - fejezte be végül. 
- Ó! - sütöttem le a szemem. - Na de sebaj, majd most a buliban felvidulsz! - csaptam a térdére. 
- Köszi! - mosolyodott el. 


*

A buli helyszíne nem volt tőlünk messze. Éppen csak fél kilométer. Nem voltunk annyira sokan. A szememmel Kendall-t keresve elmentem italt venni. Sehol se volt.
- Nyugi! - pattant mellém James. - Amúgy...szerintem ez egy csapda...Gondolj csak bele! Hirtelen szeretné,  hogy itt légy...
Na jó, ez engem úgy ért, mint derült égből...tudjátok mi. 
- Hogy feltételezhetsz ilyet Kendall-ről?
- Pár napja még halálosan utáltad. 
- Ja, pár napja. 
És ekkor kinyílt az ajtó. Kendall lépett be rajta. Amikor megpillantott ELMOSOLYODOTT és elindult felém. James jobbnak látta, ha lelép. 
- Szia Aria! - köszönt és nyomott két puszit az arcomra, majd megölelt.
Megéreztem a pólóján az ismerős Kendall szagot és mélyen beszívtam. 
- Na jó - kezdtem. - Mi a trükk? 
- Nincs semmilyen trükk - vigyorgott. - Táncolunk? - kérdezte és meg sem várva a választ berángatott a tömegbe. 
A többiek csak néztek minket. Az arcukra kiült a döbbenet. 
- Ha nincs semmi hátsó szándékod, akkor mégis miért csinálod ezt?
- Mit? - vigyorgott perverzül a képembe. 
- Ezt! - mondtam és egy hangyányit eltoltam magamtól. 
- Van egy ajánlatom!
Aha! Csak kibújt a szög a zsákból. 
- Nem muszáj nekünk elválni...
- Ezt mégis hogy érted?
- Nem akarok ebből balhét Aria...
- Akkor? 
- Láttad már a Barátság Extrákkal című filmet?
- Igen...de...NEM! - esett le egy pillanat alatt. 
- De még azt se tudod mit akartam mondani! Szóval...mi is lehetnénk ilyen kapcsolatban. Mert, habár a szerelem közöttünk kihűlt, valljuk be, a szex nem volt rossz.
- Nem akarsz te ilyet! - mondtam. 
Pillanatnyi szünet után megszólalt. 
- Nem, tényleg nem. Francba! - mondta és otthagyott a tömegben. 
Utána mentem. Kendall kiment az éjszakába és leült a padra. Én pedig mellé. 
- Miért mondtad most ezt nekem?
- Nem tudom...azt hittem így el tudlak felejteni... - mondta és lesütötte a szemét.
Megsimogattam a hátát. 
- Sajnálom - mondtam és úgy is gondoltam. 
- Nem, én sajnálom, ahogy így kiakadtam. Mert azért én is félre mentem, meg te is. 
- Egyikünknek se kellett volna. 
- Hát nem...de akkor...most elválunk?
- Igen...
Kendall összehúzta magát. 
- Azért kaphatok egy kis időt?
- Persze.
- Akkor, barátok? 
- Barátok.
Még beszélgettünk egy kicsit, majd bementünk. 
- Hol voltatok? - rohant oda hozzánk Carlos, szájában egy sütivel.
- Csak - sóhajtottam. - Beszélgettünk. 
- Szóval, csak beszélgettetek. 
- Igen. 
- Egész álló éjjel beszélni fogtok? 
- Hát...gondolom...
- Szóval egész álló éjjel? - kérdezett vissza ismét Carlos.
- Igen! - feleltük egyszerre. 
- Értem én! - kacsintott. - Egész álló éjjel. ÁLLÓ éjjel. Egész ÁLLÓ éjjel. 
- Hogy lehetsz ilyen perverz?
- Ezt egy filmben láttam! - mondta és elvegyült a tömegben. 
Kendallel levágtuk magunkat a pult előtt i székekre. 
- Na, mit iszunk? 
- Vodka!
- Oké... - motyogta. - Két vodka...narancs. 
És így kezdődött az este. A többit már csak a másnapi fotókból tudtam meg. 

                                                                       *

Reggelről nagyon, de nagyon erős fejfájással ébredtem. Fogalmam sincs, hogy hol. Talán egy szálloda. Megpróbáltam kivánszorogni a szobából. 
- Na mizu? Felébredtél? - kérdezte Kendall, aki - ugyanúgy mint én - még a tegnapi ruhájában volt. - Tegnap rendesen kidöntötted magad. 
- Mi történt?...
- Vodkanarancs, Tequila és sok sör szívem. 
- Basszus. Nica... - kezdtem kapkodni.
- Nyugi, elküldtem a bébiszittert. És most Carlos vigyáz rá...
Amikor látta az eltorzult arckifejezésem, megnyugtatott.
- James-szel. 
Megnyugodva tettem le a kezembe akadt serpenyőt. 
- Te emlékszel bármire is? 
- Csak arra, amit egész éjszaka csináltál... - vigyorodott el perverzen. 
- És mégis mit csináltam én tegnap este?
- Táncoltál az asztalon. Aztán...ja igen! Ott volt Logan Lerman, aki Jennaval akart táncolni, te meg folyton körülöttük csapdostál mintha szárnyad lenne, és játszottad Kupidót. Aztán amikor a másik Logan is megjelent...nem folytatom. 
- És mi, hogy kerültünk ide?
- Én hoztalak el a buliból, amikor eldöntötted, hogy elég lesz és egyszerűen csak le vágtad magad a földre és bealudtál...Most hová mész?
- Jennahoz.
- Minek?
- Lányos dolog...nem értenéd! - legyintettem és kirohantam az ajtón. 



1 megjegyzés:

Unknown írta...

Nagyon jó volt várom a kövit :D és szerintem Aria és Kendall újra összefognak jönni ;)