2013. november 17., vasárnap

24. Írország és London


24. Írország és London

Éppen Írország felé tartottunk a gépünkkel. Tokióban törölték a turnét, mert egy födrengés megrázta az egész helyet és a főnök "nem mer odaengedni". Ez a koncert a többinél is keményebb volt. Egy kastélyban volt a szállásunk, ami pont a tengerparton volt és mivel Írországban a pusztuló magas part a jellemző, ezért igazán szép a látvány.
- Ez a hely dögunalom! - sóhajtott fájdalmasan Carlos.
- Szerintem meg nagyon szép! - helyeselt Logan.
- Azon kívül, hogy mind egy szobában vagyunk összezárva és nincs térerő, igazán jó a buli - nevettem, miközben letoltam Jenna karját a fejemről.
- Oké! Én már baromira unom a kirándulásokat, úgyhogy valami más programot kell kitalálnunk - mondta James és itt megállt a tudomány.
Senki nem tudott egy épkézláb mondatot kinyögni, hogy hova mehetnénk, vagy mit csinálhatnánk.
- Karaoke? - jutott hirtelen az eszembe.
- Az jó!
- Ki kezd?
- Mondjuk én - közölte James, felállt és elkezdte énekelni Ne-Yo Beautiful Monster számát.
Nem is hallottam még így énekelni. A hangja valami isteni volt. Őt Carlos és  Justin Timberlake Mirrors száma követte, Logan az Oasis Wonderwall száma után Jenna és én a Want U Back számmal következtünk. Szegény Jenna-t kiröhögték, hogy milyen hangja van. Pedig szerintem ügyes volt. Végül Kendall zárta a sort Ed Sheeran A-Team című számával. Idő közben Beyonce és Ariana is csatlakozott. Az előbbi a saját számát a Broken Hearted Girl-t, az utóbbi pedig szintén egy saját számot a The Way-t énekelte. Ezzel elszórakoztunk egy ideig, majd elindultunk busszal Dublinba és lezajlott a koncert. A közönséget nagyon nehéz volt magunkkal ragadni. Komoly egy nép volt. A backstage borzaszó volt, olyan mint egy kis raktár helység. Többet biztos nem megyek Írországba. De jöjjön a nap jó része. London! Nem kellett sokat repülőznünk. Most már normálisabb szállásunk volt. Csak a szoba beosztás volt egy kicsit érdekes. Jenna-Carlos, Kendall-Beyonce, Logan-Ariana és James-én.
- Na jó! - kezdtem. - Ki hol alszik?
- Nyugodtan aludhatsz az ágyon. Nekem jó lesz a föld.
- Ugye ezt te sem gondoltad komolyan? Nyugi. Aludhatsz mellettem. Melyik oldalon szeretnél aludni?
- Hát…Legyen a bal.  Haverok csajával nem áll szándékomban kikezdeni - nevetett.
- Értettem. Egy éjszaka. Kibírod?
- Ki. Na menj! Átadom az első zuhanyzási lehetőséget.
Gyorsan elsiettem két törülközővel a kezemben. Igyekeztem nem sokáig húzni.
- Beadnád a pizsimet? - kérdeztem.
- Persze - mondta és egy kéz benyúlt az ajtón a nyuszis pizsamámmal.
- Köszi. Oké! Most már jöhetsz te is. Felöltöztem.
Ő belépett és elnevette magát. Nem túl kicsi ez neked?
- De. Terveztem, hogy elmegyek venni.
- Nagyon szoros?
- Allig kapok benne levegőt…
- Várj egy kicsit!
Kisietett a hálószobába és magával hozta a melegítőmet és az ő pólóját.
- Köszi!
Gyorsan elfordult, én pedig felvettem a ruhákat.
- Hú! Tök kényelmes!
- Ugye? Nah menj ki! Szégyenlős vagyok!
Leültem az ágy szélére és bekapcsoltam a TV-t. Kopogtattak az ajtón.
- Gyere be! - kiabáltam.
Kendall lépett be rajta. Adtam neki egy gyors csókot.
- Mi van veled?
- Mi lenne?
- Ma egész nap alig váltottunk pár szót…
- Nem lehetek egész nap csak veled! - nevettem. - A többiek is igényelnek egy kis figyelmet.
- Értem.
- Amúgy miért is jöttél?
- Arra gondoltam, hogy filmezhetnénk egy kicsit - mondta és a homlokát az enyémnek támasztotta.
- Oké…De kettesben?
- Miért? Hogy szeretnéd?
- Ö…Hát már James-nek és Logan-nek is megígértem, hogy velük nézek egy filmet. Ha gondolod csatlakozhatsz. De akkor már a többiek is jöhetnek.
Kendall pár másodpercig hallgatott, majd bólintott és kisietett az ajtón. Pár perc múlva a többiekkel tért vissza.
- Mi ez a nagy tömeg? - kérdezte James amikor kilépett a fürdőből.
- Úgy terveztük, hogy közös filmnézés lesz…Már ha nembaj.
- Dehogy is! Akkor, mindenki üljön le!
Gyorsan helyet foglaltunk, Carlos, Jenna és Logan hátramentek, hogyha elkezdenek hülyéskedni, akkor ne nagyon zavarják a többieket, én Kendall ölében ültem, jobb oldalamon Ariana, akivel néha összenevettünk egy-egy vicces jeleneten, mellette Beyonce ült. Olyan fura róla ilyen nyílvánosan beszélni. Egy hatalmas sztár és velünk koncertezik…Bal oldalamon pedig James, aki néha elnevette magát, aztán pedig az ölembe ült (!) mert "hiányoztam neki". Szegény Kendall majd meg szakadt, de utána kiengeszteltem. Miután vége lett a filmnek, lassan mindenki szállingózott kifelé az ajtón. Utoljára Kendall maradt.
- Gyere egy kicsit! - hívott félre.
- Mondd.
- Ugye nem…
- Ha arra gondolsz, hogy James…
- Igen arra gondolok.
- Nyugi! Hányszor bizonyítsam be még neked, hogy nagyon szeretlek?
- Még úgy ezerszer elég lesz - nevetett, majd hirtelen megakadt a szeme valamin.
- Ez az ő pólója?
- Igen…Kicsi rám a pizsamám.
- Miért nem nekem szóltál?
- Mert eszembe sem jutott. Ő volt az aki felajánlotta…
- Értem…Most mennem kell.
Megcsókoltam, majd miután ő is elment, befeküdtem James mellé az ágyba. Egy ideig tartottuk a tisztes távolságot, majd beszélgetni kezdtünk.
- Láttam, hogy beszélgettetek Kendall-el. Féltékeny?
- Igen - vallottam be.
- Akkor holnap beszélni fogok vele.
- Ne! Majd én.
- Biztos?
- Megoldom.
- Rendben. Jó éjt!
- Neked is.
- Ugye tudod, hogy olyan vagy nekem mintha a testvérem lennél?
- Hát, most már tudom. És én is így érzek.
- Akkor jó! - monda és elhallgatott.
Sokáig forgolódtam. Nekem túl hangos London.
- Mi a baj?
- Nem tudok aludni.
- Na lássuk csak…Kendall mit tenne…
- Ő ilyenkor átkarolna és megcsókolna.
- Hát, én átkarolni átkarolhatlak, de az a csók tönkre vágná azt, amit az előbb mondtam rólad. Úgyhogy marad a tesós átkarolás - mondta és átölelte a derekamat. - Ha ezt Kendall látná! - nevetett.
- Fuha!
Még egy ideig beszélgettünk, majd sikeresen elaludtam.

*

Amikor felébredtem, észrevettem, hogy James hasán fekszem.
- Jóreggelt! - köszönt.
- Hali! Mizu?
- Semmi. Kérsz reggelit?
- Aham. Mit eszünk?
- Gyümölcstál és külön vaníliás fagyi eperrel jó lesz?
- Igen…Wow! Te már átnézted a kínálatot?
- Nem! Dehogy is. Én csináltam most reggel. Gondoltam, hogy meg szeretnéd lepni Kendall-t ezért neki is csináltam.
- Köszönöm. Aranyos vagy.
- Idehívjam?
- Ennyire azért nem kell kiszolgálnod - nevettem.
- Ja nem azért! Helytelenül tartott lábbal aludtál és most nem érzed. Zsibbadt igaz?
- Jé, tényleg! Honnan tudtad?
- Az orvosira jártam. De csak egy fél évet.
- Hogyhogy abbahagytad?
- Rájöttem, hogy az éneklés sokkal inkább nekem való. Aztán jelentkeztem a BTR sorozatba.
- Értem. Na jó! Ha már így felkínáltad…
Még be sem fejeztem a mondatot, már kisietett az ajtón. 2 perc múlva belépett Kendall.
- Szia! - köszönt és megcsókolt.
- Szia. Kérsz?
- Aham.
- Ott a te részed az asztalon.
- De jól néz ki! Köszönöm. Figyelj csak, szeretnél velünk jönni szétnézni?
- Hova mennénk?
- London Eye, Stonehenge, Tower, British Múzeum, Westminster-apátság, meg még egy csomó helyre.
- Még szép, hogy megyek!
Rekordidő alatt felöltöztem és elindultam a többiekkel. Természetesen a várost Carlos nyelvén a "nagy tető nélküli piros busszal" jártuk körbe. Az első hely a Tower volt. Régen börtönként működött illetve több embert is itt végeztek ki. Megborzongtam, amikor körbejártuk az épületet. Természetesen meséltek a legendákról, VIII. Henrik tragikus halált halt feleségéről Boleyn Annáról, meg a többi rabról, akik állítólag ott kísértenek. A második megálló a Stonehenge volt. Számomra a London Eye volt a legérdekesebb.
 Az összes helyen voltunk amit Kendall említett. Este a koncert jól sikerült. Miután ott is végeztünk, indulhattunk a megszokott reptérre, hogy felszállhassunk a megszokott gépre. Gyorsan lehuppantam Kendall mellé.
- Fent maradjak veled?
- Nem fontos. Majd összesek a fáradtságtól. Csak sikerül majd elaludnom…
- Rendben. Kaphatok egy puszit?
- Persze - mondtam és megcsókoltam.
- Biztos, hogy még szeretnél velem jönni a turnéra?
- Persze! Vagyis...Azt hiszem.
- Nyugodtan mondj nemet...Másokkal is kell lenned, nem csak velem.
- Kendall! Én ezt nem így értettem. 
- Dehogynem! Tökéletesen így értetted.
- Nem!
- Figyelj. Nem szeretnék vitatkozni. Oké?
- Én nem vitatkozom!
- Á, dehogy is!
- Figyelj! Most már csak azért is el fogok veled menni a Heffron Drive turnéra!
- Rendben! Gyere - mondta és átkarolt. 
- Csak egy éjszakát töltöttünk külön és máris balhé van belőle...
- Tudom.
Kendall egy puszit nyomott a fejemre. Lassan lecsukódott a szemem, elaludtam.

3 megjegyzés:

Dittiskee *-* :$ írta...

ne veszekedjenek már' ennyit ! :D
de nem szólok bele ! :D
Imádtam ! :D
szerdán a kövii ?
siess vele ! :D <3
xoxo :*

Kaattaa írta...

szerintem meg rohadt unalmas lenne ha állandóan nyalnák-falnák egymást xD

Dittiskee *-* :$ írta...

az is igaz ! :D
azért mondtam , h nem szólok bele ! :D