2013. november 2., szombat

7. Rész Forgatás

7. Rész Forgatás

Két napja annak, hogy Kendall-el újra összejöttünk. Azóta építgetjük a kapcsolatunkat. Elmondtuk anyának, aki kifejezetten örült neki. Nem erre a reakcióra számítottunk. Carlos idő közben talát magának barátnőt. Ő is színészkedik, és latin, akár csak a pasija. Alexa Vega-nak hívják. Egész jól össze ismerkedtem vele, mivel szerepet kapott a sorozatban is. Ma kezdtük el forgatni a negyedik évadot. Már reggel hatkor bent voltam a forgatási helyszínen, és kávéztam Logannel. Jenna otthon maradt, mert vigyáznia kellett Yodára és Benyre. Anyu elment munkát keresni. Nagyon ambíciózus és munkamániás, ezért nem bírja elviselni, ha nincs semmi tennivalója. Kendall és James még nem jött meg. Logan is maradhatott volna otthon, de mivel este Jenna-nál aludt, akivel egy lakásban vagyunk, ezért kénytelen volt velem jönni.
- Nem karikás a szemem? - kérdeztem fáradtan.
- Nem. És az enyém?
- Kicsit. De nem vészes. Mikor feküdtetek le aludni?
- Olyan fél kettő felé.
- Micsoda? Mit csináltatok ti fél kettőig?
- Ne akard tudni…
Hirtelen valaki átkarolt.
- Jóreggelt - köszönt Kendall és puszit nyomott a homlokomra.
- Szia. James?
- Ott jön - mutatott egy alakra, aki úgy tántorgott felénk mint egy részeg.
- Sziasztok - köszönt, és majdnem eldőlt.
- Nem bírtál aludni?
- Ne is mond! Carlos olyan hangosan horkol, hogy beleremeg a fal is. Kendall ugye Logan-nel volt egy szobába, ő nem hallott semmit. Mázlista.
- Nyugi. Ma este aludhatsz Logan-nel, én Aria-nál alszok - mondta és megölelt.
- Nem! - kiáltott fel Logan. - Ma este az egés ház a tiéd lehet, ugyanis én is és Carlos is a barátnőnknél alszunk.
- De jó nektek!
- Hé emberek! Menjetek az öltözőbe! - kiáltotta Miranda.
A forgatás egész jó volt. Legelősször felvettük, ahogyan beköltözöm a Palm Woods-ba, aztán volt egy kis kalandom a fiúkkal. Kendallt csak addig a 20 percig láttam egész nap, amíg közös jelenetünk volt. Mind a kettőnknek máshova kellett mennie. Amikor végeztünk, megbeszéltük, hogy átöltözünk és a bejárat előtt találkozunk. Már vagy tíz perce vártam rá, amikor végre megjelent.
- Ne haragudj! - mondta és megcsókolt. - Csak megkaptuk a turné helyszíneinek lapjait. Neked is hoztam egyet. Képzeld, oda is megyünk, ahonnan jöttél!
- Igen?
- Aha.  Várod már?
- Nem is tudom. Mikor kezdjük el a próbákat?
- Azt hiszem holnap. A forgatás után, rögtön megyünk a koreográfushoz.
- Nem lesz túl fárasztó egy kicsit?
- Ilyen egy híresség élete. Szokj hozzá - mosolygott. - Indulhatunk?
- Igen.
Kendall kocsijával 2 perc alatt hazaértünk. Otthon megcsináltuk az ágyat, és kínait rendeltünk. Megnéztünk egy filmet. Vagyis, meg akartuk nézni. Romantikusat semmi képpen, inkább valami horrort, hogya megijedek, akkor hozzá tudjak bújni. A baltát választottuk. Úgy a film felénél, bealudtunk mind a ketten. Logan és Jenna ébresztett fel minket, akik tizenegy felé jöttek haza. Miután ők is úgy gondolták, hogy le kellene feküdni, bementek az egyik hálószobába. Mi is éppen a lefekvéshez készülődtünk, amikor nevetést hallottunk a szobájukból. Kérdőn néztem Kendall-re.
- Biztos csak társasoznak.
Erre mind a ketten felnevettünk. Szépen lassan kezdtek elcsendesedni Loganék. A fejem Kendall melkasára tettem, és hallgattam a szívverését. Szuszogni kezdett. Elaludt. Én is próbáltam lehunyni a szemem, de nem nagyon ment. Pedig tudtam, hogy holnap karikás szemekkel fogok ébredni, és egész nap fáradt leszek, ráadásul hosszú napom lesz.
- Miért nem alszol? - kérdezte.
- Nem tudok. És te?
- Én se.
Ásítottam.
- Na gyere - mondta, felém fordult, és átkarolt. Percek alatt elaludtam.

*

Életem legfurcsább ébredését éltem át, amikor kinyitottam a szemem. Logan, James, Jenna, Carlos és Kendall fürkésző tekintetével találtam szembe magam.
- Hogy aludtál?
- Jól. Te?
- Kitűnően - mondta Logan nevetve.
Miért érzem azt, hogy ez irónia volt?
- Nem álmodtál semmi érdekeset? - kérdezte Jenna.
- Nem tudok róla. Miért ilyen furcsa mindenki?
- Nos - kezdte Kendall.
- Elég érdekes dolgokat csináltál az este - folytatta James. - Kiabáltál, és ordítoztál, mi átrohantunk, és ekkor berontottál Jennához, kikaptad alóla a párnát, kitépkedted belőle a tollakat, kivetted a ragasztót a fiókból, a tollakat magadra ragasztottad, kinyitottad az ablakot, majd kiordítottad, hogy "Tudok repülni" és ki akartál ugrani az ablakon. Még szerencse, hogy Kendall ott volt, és visszarántott.
- És azt akarod nekünk mondani, hogy nem emlékszel semmire ezzel kapcsolatban? - kérdezte karba tett kézzel Carlos.
- Nem emlékszem semmire - mondtam és automatikusan a karomat kezdtem vizsgálni. A tollak még mindig ott voltak, és ragadtam.
- Szerintem menj el zuhanyozni - mondta Kendall, miután észrevette, hogy kitépkedem a tollaimat.
- Ne segítsek? - kérdezte Carlos, mire mindenki felé fordult. - Csak vicc volt!
Nehezen feltápászkodtam, és elindultam zuhanyozni. Kendall idő közben behozta a ruhámat, ami egy kék pólóból, fekete bőrdzsekiből, egy fekete gatyából és egy fekete csizmából állt. Mire felöltöztem, már mindenki kinnt várt.
- Ember! Már kétszer cseréltem boxert mire kijöttél - mondta James.
- Bocsi - mondtam és bociszmekkel néztem rá.
- Nincs gond - mondta James. - Indulhatunk?
- Persze. De Jenna - szólt Kendall. - Te is velünk jöhetsz. Yodát bevihetjük a studióba. Ott vigyáznak rá.
- Ja. Fox és Sidney is ott szokott lenni.
Fox James, Sidney pedig Carlos kutyája.
- Oké. és mi lesz Beny-vel?
- Szerintem kibír egy napot baromkodás nélkül . Ugye?
- Hát persze - mondta Beny aki épp akkor jött ki a szobából.
Nehezen, de elindultunk. Carlos és Alexa előre ment, Jenna, Logan és Kendall lementek a hallba őket várni, amíg én és James az ajtóval szenvedtünk. Végül két kínkeserves perc után sikerült bezárnunk. Miközben lefelé mentünk, beszélgettünk.
- Miért szakítottatok a barátnőddel?
- Nem is tudom. Egy idő után elmúlt a fellángolás. Pedig még anyámnak is bemutattam, aki odaáig volt érte.
- Sajnálom.
- Ha már itt tartunk…
- Igen?
- Kérhetek egy szívességet?
- Persze.
- Elsőre elég hülyén fog hangzani, de… Van kedved elmenni velem vacsorázni?
- Mi?! Van pasim emlékszel?
- Igen tudom. De én egy barátira gondoltam. Carlos is és a barátnője is jön.
- Oké - mondtam. - De Kendall tud már róla?
- Aha. És egész jó ötletnek tartja. Hatra legyél kész.
- Oké.
Amikor a kocsik elé értünk, már mindenki bennt ült.
- Gyere! - kiáltotta Kendall. - Foglaltam neked helyet - ütött kétszer az üres helyre mellette.
Még az ajtót sem kellett kinyitni, csak átugrottam James fölött, és beültem közé, és a pasim közé. Hamar odaértünk a forgatási helyszínre. Kendall elrángatott, hogy megismerjem a többi kollégámat.
- Ő itt Erin Sanders. Ő játsza Logan "barátnőjét".
Jenna szeme szikrákat szórt, amit Erin észre is vett.
- Hát annak meg mi baja van?
- Ő Logan mostani barátnője - suttogtam.
- Ó. Féltékeny?
- Szerintem igen.
Erin odasétált Jennához, kicsit beszélgetett vele, majd megölelték egymást, és elment öltözni.
- Aria! Ő itt Ciara Bravo, Katelyn Tarver és Challen Caters. Ciara játsza a kishugomat, Katelyn a barátnőmet, Challen pedig az anyukámat.
Mostmár értem mi az a féltékenység. Bár tudtam, hogy semmi okom nincs rá, de mégis ott volt. Katelyn mintha a gondolatomban olvasott volna, vigyorogva megölelt, és azzal az ürüggyel, hogy Kendallnak át kell öltöznie, és majd ő bemutatja a többieket, elrángatott. Szó szerint. Nem volt túl kedves gesztus.
- Szóval - kezdte.
 - Te vagy Kendall barátnője?
- Igen.
- Cukik vagytok együtt - mondta és tapsolt kettőt.
Na ez úgy ért engem mintha nyakon öntöttek volna egy vödör hideg vízzel.
- Nézd. Tudom, hogy fura a helyzet, de semmi okod nincs féltékenynek lenni. Kendallel haverok vagyunk, ugyanúgy mint Logan-nel, James-szal vagy Carlos-sal. Én is csak egy színész vagyok.
Hirtelen nem tudtam mit mondani.
- Oké.
- Na jobb már? - kérdezte széles vigyorral az arcán.
- Jobb - mondtam, erre ő megölelt.
Szóval valami ilyesmit mondhatott Erin Jennának.
- Gyere! Bemutatom a többieket. Tanya! - kiáltott, mire egy sötét bőrű nő ugrott oda hozzánk. Ő játsza Kelly-t, Gustavo asszisztensét.
- Szia! - köszöntem.
- Szia!
- Ó. És ott van Stephen Kramer Glickman. Ő…
- Gustavo megformálója. Őt láttam - nevettem. - Ideje mennem öltözni - mondtam és megint megöleltem Katelyn-t.
- Oké szia!
Berohantam az öltözőbe ahol ki volt készítve nekem egy ruha, mellette egy csokor virág "Szeretlek" felirattal. Elmosoyodtam. A forgatás eléggé lefárasztott. Sokat kellett rohangálni és egy csomó szöveget kellett betanulnom. Miután ott végeztünk, indulhattunk próbálni a turnéra. Kb. fél hétig szenvedtünk a színpadon pihenés nélkül. Mire végeztünk, szó szerint beestem az ajtón. De még nem volt vége a napnak. Ugyanis még hátravolt a "randim" James-szel. De mivel csak fél kileckor kezdődik a randi, ezért még elmentem Kendall-el megsétáltatni Yodát. Út közben összefutottunk egy rakás rajongóval, szerencsére a jobbik fajtából. Nem tettek megjegyzést a kapcsolatunkra, csak diszkréten odajöttek hozzánk, kértek egy autogrammot, meg egy közös képet (néhányan velem is szerettek volna) és megsimogatták Yodát, aki kifejezetten élvezte. Miután minden rajongó elment, csak kettesben maradtunk. Kendall magához húzott és megcsókolt. Észre sem vettük, hogy idő közben a kutya körbe-körbe futkosott a lábunk körül, úgyhogy amikor el akartunk lépni egymástól, jó nagyot estünk. Amikor haza értem, észre vettem, hogy negyed kilenc van, ezért gyorsan letusoltam, felvettem a lila ruhát, hozzá illő cipővel, a hajamat kiengedtem, és vártam James-t. Aki mint mindig, most is pontosan érkezett, egy szál rózsával a kezében.
- Nem túlzás ez egy kicsit? - kérdeztem nevetve.
- Nem. Ezt Kendall küldi - nevetett.

2 megjegyzés:

Dittiskee *-* :$ írta...

de romantikus ez a Kendall :$
nagyon jól írsz csajszii :)
imádtam ! :)

Kaattaa írta...

Köszönöm :D Igyekeztem. És igen :s Lesznek még romantikusabb húzásai.