2013. november 2., szombat

8. Rész Meglepetés

Sziasztok! Ez a rész egy kicsit érdekes lesz, főleg a vége :) De remélem azért tetszeni fog! 

8. Rész Meglepetés

- Szóval, Roberto elhagyta Iris-ért Phoebe-t - magyarázta James, amikor már a kocsiban ültünk.
- Azok meg kik?
- Figyelsz te rám?
- Igen. Bocs. Szóval, akkor most kinek a gyereke halt meg?
- Guillermo-é - vágta rá James.
- Értem.
- Nem. Te ezt nem érted.
Egész úton azon gondolkoztam, hogy hogyan nézhet James spanyol sorozatokat. 4 perc múlva megérkeztünk.
- Itt vagyunk - szállt ki a kocsiból, és ajtót nyitott nekem.
- Nem kell udvariasnak lenned - röhögtem.
- Ó. Oké - mondta és elengedte az ajtót, ami rácsukódott a lábamra.
- Áú!
Gyorsan bementünk.
- Sziasztok! - köszönt Alexa.
- Szia! - köszönt James.
- Én pedig Nessy vagyok.
James kezet CSÓKOLT neki.
- Aria vagyok! - mosolyogtam.
Bennem pillanatok alatt összeállt a kép. James azért hívott el, mert azt akarta, hogy eljátszam a húgát Nessy előtt, akit fel akar szedni érthetetlen okokból.
- Pincér! Éhes vagyok! - kiáltotta Carlos nem túl diszkréten
- Csirkét ide! - kiáltottam és összeröhögtünk.
- Egy kicsit normálisabban - mondta Alexa és rácsapott Carlos fejére.
Amikor a pincér odajött hozzánk, rendeltünk. Egy kicsit hülyéskedtünk amíg meg nem jött a "szállítmány". Ez alatt azt értem, hogy James megdobálta szalvétával az öreg néniket, Carlos-sal énekeltünk, Alexa pedig csak hallgatott és imádkozott, hogy ne küldjenek ki. Nem jött be.
- Már másodszorra tiltanak ki!
- Engem már 3x kitiltottak. Mibe fogadunk, hogy idén meglesz a negyedik is?
- Lassan indulnunk kellene - mondta Alexa mielőtt jobban belemerültünk volna ebbe a beszélgetésbe.
- Rendben. Hívom a taxit - szólalt meg James és kiment.
Csendben ültünk a padon, amíg vissza nem jött.
- 2 perc és itt a taxi.
- Oké.
A "2 percből" "10 perc" lett.
- Gyere! Itt a taxi! - mutatott James a taxira.
- Ti nem jöttök? - kérdeztem, mert miután beültem, Carlos rám csapta az ajtót.
- Nem. Van egy kis meglepetésem…Illetve nem az enyém - vigyorgott, miközben a taxi elindult velem együtt.
Fogalmam sem volt, hogy hova megyünk. Kicsit kezdtem megijedni, amikor már kereken húsz perce autóztunk. Egyrészt, mert hiába faggattam a sofőrt, nem akarta megmondani, hogy hová megyünk, másrészt a hólyagom sem bírta már sokáig. Harmadrészt pedig már rég elhagytuk Los Angelest.
- Na jó! Ha most nem mondja, meg, hogy hol vagyunk, akkor hívom a rendőrséget!
- Vegasban!
- Mi? - hüledeztem, amikor hirtelen megálltunk.
Mivel a kocsi ablakai sötétek voltak, ezért se ki, se be nem lehetett látni. Kis híján megvakultam, ugyanis Vegas-ban este is nagyon fényes minden. Miután a szemem szokni kezdte, elemeztem a környezetem. Egy nagy ház előtt álltam.  Elég modern és drága volt. Hirtelen egy alak rontott ki az ajtón és felém indult. Megkerülte a szökőkutat (?) és mikor odaért hozzám, megcsókolt. A sötétben nem ismertem fel, ezért kapálózni kezdtem.
- Nyugi! Csak én vagyok - vigyorgott Kendall.
- Ó! Szia! - megcsókoltam. - Ez a te házad?
- Igen. Kibéreltem hármunknak egész hétre!
- Hármunknak?
- Aha. Te, én és Yoda.
- Jaaa! Azt hittem van egy harmadik is a dologban…
- És ki mondta, hogy nincs? - nevetett fel.
- Elnézést, hogy zavarok, - kezdte a taxis. - De szeretnék végre hazamenni.
- Persze. Mennyit kér?
- 10$.
- Tessék - mondta Kendall és odanyújtotta a pénzt.
Miután a taxis elment, mi bementünk a házba. Bennt égett a kandalló, és pattogott a tűz. Nagyon hangulatos volt. A kandalló előtt volt egy fehér bőrrel bevont kanapé. Alatta fekete szőnyeg volt, a szőnyegen pedig egy kis kosár, amiben Sisy (Kendall kutyája) Yuma (a malaca) és Yoda aludt. A ház két emeletes volt. A fenti emeletre egy csigalépcső vezetett fel. Kendall elvette a kabátomat, és felakasztotta.
- Ö… Balra a konyha, fent a fürdőszoba, három hálószoba, a gardrob és a terasz. A szobánkban az ágyra ki van készítve egy ruha, ha szeretnél átöltözni.
- Oké. Megyek.
Miután felértem, komolyan eldobtam az agyam. Volt a háznak egy olyan része, ami csak ablak volt, és tökéletes kilátás nyílt a városra. De nem időzhettem ott két percnél tovább, mert Kendall lent várt. Beléptem a szobába, ami ugyanúgy mint a többi helyiség, csodásan nézett ki. Egy lila félvállas póló és egy melegítő volt kikészítve. Kendall már ismer annyira, hogy tudja: Otthon nem szeretek annyira kiöltözni. Gyorsan átöltöztem, és lesiettem a lépcsőn.
- Hol vagy? - kiáltottam, mert Kendall felszívódott.
- A konyhában!
Követtem a hang irányát, és eljutottam a konyháig.
- Mivel tudom, hogy már vacsoráztál, ezért csak desszertet tudok adni. De nem itt eszünk! Menj ki a teraszra!
Megint felballagtam a lépcsőn, és kiléptem a teraszra. Észre sem vettem addig, hogy ott van egy asztal, rajta gyertyákkal, és egy szál rózsával. Kendall kihúzta nekem a széket, én pedig leültem.
- Pezsgőt vagy bort?
- Hm… Rúgjunk be! - mondtam, mire elnevette magát.
Töltött nekem bort egy pohárba.
- Hogy jutott ez az eszedbe? Hogy itt legyek? Veled? Egész héten?
- Hirtelen ötlet volt. Szabadságom van, és arra gondoltam, hogy jöhetnél velem. Mert szeretlek, és nem egész héten. Holnapután csatlakoznak Jenna-ék is, és elmegyünk Hawaii-ra!
- Komolyan?
- Aha.
Örömömben felugrottam, és átöleltem.
- Erre inni kell.
Mindketten belekortyoltunk a borunkba. Fél óra múlva ki ittuk az egészet, de akkor már allig bírtam megállni egy helyben. Kendall is dőlöngélt egy kicsit, aztán odament hozzám.
- Szerintem, egy kicsit sokat ittunk - mondta és megcsókolt.
Természetesen visszacsókoltam. Csoda, hogy nem estünk le a teraszról. Két perc múlva már az ágyon voltunk, és az utolsó emlékem az, hogy Kendall leveszi a felsőmet. Többet nem iszom semmit!


2 megjegyzés:

Dittiskee *-* :$ írta...

hoppá *-* azt hiszem elhamarkodtam az előbinél .. Kendall még romantikusabb ! :) aha-aha ! ;) mi történt ott ?! ;)
imádtam ! :)

Kaattaa írta...

:D hát...én mondtam, hogy romantikusabb is lesz :S sok mocskos dolog történt :DD