2013. november 6., szerda

14. Rész Egy hosszú nap

Sziasztok! Itt egy újabb fejezet azok közül amiket már régebben megírtam. A következő fejezet egy kicsit később fog jönni, mivel azt jelenleg is írom :D ~ by. Aria


14. Rész Egy hosszú nap

Boldogan és talpig meztelenül ébredtem. Nem teljesen emlékszek a tegnap estére. Csak az járt a fejemben, hogy ma vesszük fel életem első SAJÁT dalát, ami a legelső szám lesz a debütáló albumomon.
- Jó reggelt! - hallottam meg Kendall hangját mellőlem.
- Mióta vagy ébren?
- Már egy ideje. Néztem ahogyan aludtál meg azt ahogyan felébredtél. Komolyan nem vettél észre?
- Nem, ne haragudj. Csak nagyon elgondolkoztam. Nagyon félek a felvételektől.
- Nem kell félned. Neked gyönyörű hangod van. Hidd el, hogy nem lesz olyan aki nem imádná. Meg - és most nem akarok egoista lenni - még nem is ismerik a hangodat, de már most imádnak csak azért, mert velem jársz.
- Igazad van.
- Ha meg attól félsz, hogy elrontod a felvételt, megnyugtathatlak, hogy addig fogjuk úra és újra csinálni amíg azt nem mondod rá, hogy jó. Ez az "első dalosok kiváltsága". Nézd. Nagyon szeretlek és tudom, hogy mikor van igazam. Oké?
- Oké. Már nem is félek annyira. De megyek tusolni. Fél nyolcra bent kell lennem.
- Elkísérjelek? - kérdezte Kendall, arcán perverz mosoly ült ki.
- Gyere ha akarsz - kacsintottam.
Bementem, 2 perc múlva utánam jött, és beállt mellém a zuhanyzóba. Miután mindketten kész lettünk elindultunk a stúdióba gyalog. Amikor odaértünk már mindenki tűkön ült.
- Aria! Nah végre! Csak rád vártunk!
- De hát…nem is késtem. Még nincs fél.
- Aria. Drága Aria. A fél nyolc a stúdióban sosem fél nyolcot jelent.
- A francba! Pedig mondhattam volna - mérgelődött Kendall.
- Rendben, majd legközelebb észben tartom - próbáltam menteni a menthetőt.
- Oké - tapsolt kettőt az egyik asszisztens. - Mindenki álljon munkába. Kendall, te kérlek foglalj helyet, Aria, te pedig ment be. Mindent el fogok mondani, hogy hogyan kell csinálni. Miután bementem, elmagyarázta, hogy mi micsoda és hogy mivel vannak szigetelve a falak. Ezek után jöhetett a felvétel. És nem rontottam el elsőre. Hihetetlen. Végül is egész jó volt. Miután kijöttem az egyik stúdiós boldogan lépett oda hozzám:
- Ebből sláger lesz! Nagyon ügyes voltál. Akkor jövőhéten jön Ariana és felvesztek vele három számot.
- Rendben.
- Még próbálnunk kell… - szakított félbe Kendall és szó szerint eltolt onnan. - Ha nem mentelek ki onnan, akkor egy egész napos beszélgetésre számíthatsz.
Nevetve értünk el a próbateremig. Odafelé el hülyéskedtük az utat. De, mint minden, ez sem tartott örökké. A koreográfus elég rossz kedvében volt, mert eléggé le voltunk maradva. Jövőhéten megyünk Ausztráliába és ott nem érünk rá próbálni. Azt hiszem mára végleg összeállt a koreográfia.
- Oké. És most utoljára - mondta már egy kicsit jobb kedvűen. - És…egy…két…fordul, pörög Logan James szaltó, Kendall előre…és ennyi!
- Nah végre!
- Mehettek - sóhajtott, félreállt mire mindenki rohant kifelé a kijáraton.
Még taxit is elfelejtettünk hívni, úgy rohantunk el hazáig. De, hogy maradt erre ennyi erőnk? Rejtély. Miután becsaptam magunk mögött az ajtót, fáradtan lecsúsztam a földre. Újabban mindig mindenki nálunk dekkol vagy alszik. Nekünk ezzel nincs is semmi bajunk, kivéve akkor amikor kettesben szeretnénk lenni.
- Nah, mit csináljunk?
- Bűn lenne elrontani ezt a szép éjszakát alvással.
- Filmezés? - vetette fel Logan az ötletet.
- Ne! - kiáltotta Carlos. - Mindig azt csináljuk. Hmm…üvegezés?
- Részemről oké! - mondta Jenna.
- Benne vagyok - mondtam.
- Fogalmad sincs, hogy kivel állsz szemben - súgta oda James, majd bólintott, hogy ő is játszik.
Kendall és Logan is beszállt. Én pörgettem.
- Carloos! Felelsz, vagy mersz?
- Felelek.
- Hmm…Milyen alsógatya van rajtad? - kérdeztem mert más nem jutott az eszembe.
Kendall furcsa pillantásokat lövellt felém.
- Calvin Klein-t.
- Haver! Neked van ilyenekre pénzed?
- Bizony. Minőségi!
Kendall pörgetett.
- Felelsz vagy mersz? - kérdezte tőlem Logan.
- Felelek.
- Volt olyan szerelmed, aki a mai napig eszedbe jut? Ha igen ki?
- Igen, van.
Kendall fortyogni kezdett, de én csak folytattam.
- Dake-nak hívják és igen szoktam rá gondolni, hogy mi van vele. Gyerekkori jó barátok voltunk, Ő, Jenna és én mindig együtt játszottunk. Aztán 12 évig jártunk, majd szakítottunk és jó barátok maradtunk. Még a mai napig szoktunk beszélgetni és örül, hogy pont Kendall-el járok. Örül a sikereimnek és ha arra vagytok kíváncsiak, hogy elhagynám-e érte Kendall-t nos, csalódást kell okoznom, mert Kendall-t semmiért és senkiért nem adnám oda. Ő az enyém! - nevettem, majd az ölembe húztam a fejét. - Következő?
Jenna pörgetett és ő is jött.
- Felelsz, vagy mersz?
 - Merek! Csak, hogy ne mindenki feleljen.
- Oké! Mindenki kapcsolja le a lámpákat. Jenna, te pedig hívd fel a recepcióst, hogy valami gond van a villannyal, bújj el valahova és ijeszd meg!
Jenna egy magabiztos mosolyt villantott felénk, megragadta a telefont és tárcsázta a számot. Kendall szépen lekapcsolta a villanyt.
- Jó estét! Elnézést a zavarásért, de a szobánkban probléma van a villannyal.
- Mi történt?
Éppen vacsoráztunk, amikor a villany lekapcsolódott.
- Rendben. Azonnal felmegyek.
- Köszönöm - mondta és kinyomta a telefon. - Oké mindenki tűnés!
Logan és James a fürdőszobában bújt el valahol, Jenna az ajtó mögé bújt, Kendall és én pedig a kanapé mögé.
-Ezért mondják azt, hogyha a vonal a telefon lerakása után még 10 másodpercig élnének a volnalak, a kapcsolatok 90%-a megszakadna…persze a miénk a maradék 10%-ba tartozik - nevetett, amikor dühösen pillantottam rá.
Hirtelen kinyílt az ajtó. Mindenki csöndben maradt.
- Hahó! Van itt valaki?...pedig azt hittem innen jött a hívás - motyogott.
A villany felkapcsolódott és Jenna előugrott az ajtó mögül.
- BOOOOOOO! - kiáltotta, mire a recepciós halálra rémült és magzatpózban rángatózott a földön.
- Nah ne már! Szaladt ki a számon. Ennyire félős, hogy lehet valaki? - kérdeztem és segítettem felállítani őt a földről. - Elnézést, felelsz vagy merszeztünk és Jenna bevállalós - mondtam. - De, engesztelésképpen "maradjon itt, zárjon be korábban és töltsön velünk egy vidám estét!" - olvastam le a Hotel fő mondatát, amit minden egyes szobába kiraknak.
- Rendben. Mindjárt jövök. De ilyet többet nem játszunk - mondta.
Gyorsan lebaktatott, bezárt és 5 perc múlva már mindannyian a kanapén törtük a fejünket, hogy mit csináljunk.
- Najó. Szerintem maradjon az öreg film nézés - mondta egy nagy sóhajjal Logan.
- De hát, már minden filmet megnéztünk.
- Nem éppen. Van egy külön szekció az itt dolgozóknak, amit csak ők érhetnek el. Adjátok ide a távirányítót.
Két lépést tett a távirányítóval, beírt egy kódot és megjelent egy teljesen más videótár.
Kiválasztottuk a Devil Death-ot. Úgyis nem rég volt Haloween. De ilyen ijesztő filmet én még életemben nem láttam. Minden másodpercben Kendall-t szorongattam, aztán hozzám bújt James is, akire Carlos, Kendall pedig Logan-hez és Jenna-hoz. Természetesen a recepciós bácsi (Bob) egész jól bírta. Viszont engem megrohamozott egy emlék. Amióta felhozták Dake-t, csak rá bírok gondolni. Vele is egy hasonló ijesztő filmet néztünk. Csak akkor még hozzá bújtam. Aztán jött a többi emlék. Az első csók, a szülinapom…és úgy általában minden. Hiányzik. De, most itt van nekem Kendall akit nagyon szeretek és mit mondtam, semmi pénzért nem adnám oda. Ezekkel a gondolatokkal voltam tele. Miután a filmnek vége volt és mindenki haza ment és egyedül maradtam a lakásban nem bírtam aludni. Csak vergődtem egész éjjel. De nem! Ez rossz dolog, hogy miközben nekem van egy imádnivaló barátom, én még mindig az exemre gondolok. Lehet, hogy beszélni kellene róla Jenna-nak. Gyorsan küldtem egy SMS-t neki "SOS" felirattal. 2 perc múlva ott is volt nálam és lelült az ágyam szélére.
- Na jó! Mi bajod van? Az üvegezés óta ilyen vagy. Mi a baj?
- Dake.
Jenna-nak elkerekedett a szeme.
- Mi? Még mindig szereted?
- Nem! Nem szeretem. Csak…nem tudom, hogy mit érzek…
- Hát akkor gyorsan döntsd el. Mert Kendall jó ember. Ha Dake-t szereted akkor mihamarabb mondd el neki. Meg fogja érteni. Ha pedig Kendall-t szereted, akkor is beszélj vele, hogy ezt az egészet letisztázhassátok. Mondd el neki, hogy össze vagy zavarodva, de te őt szereted és segítsen neked biztos pontot adni.
- Ezt fogom tenni. Beszélni fogok vele…igen…
- Ez az! Nah, én mentem aludni! Csáó!
- Szia!
Még egy ideig forgolódtam, majd a fáradtságtól és a stressztől nem kímélt idegeim felmondták a szolgálatot, az agyam kikapcsolt, én pedig elaludtam.


2 megjegyzés:

Dittiskee *-* :$ írta...

dejó , dejó !! *-*
szerettem ! ;)
nehogy elhafya Kendellt ... Dakeert ! :)
siess a kövivel,légyszii :)

Kaattaa írta...

Sietek :) Hát...lehet, hogy csalódást kell okoznom :D