2013. november 14., csütörtök

22. Rész Szülinap, bunyós kivitelben

Sziasztok! Mivel ma nem volt valami jó napom ez a fejezeten is meglátszik...De remélem tetszeni fog :) ~ by. Aria



22. Rész Szülinap, bunyós kivitelben

December 28.-a. A szülinapom. Helyszín: Los Angeles. El is felejtettem volna, ha Kendall nem ébresztett volna egy üdvözlő csókkal.
- Jó reggelt szülinapos! - köszönt mikor felébredtem.
- Szia!
Gyorsan felkeltem, átöltöztem és lesiettem a Hallba.
- Csoki! - köszönt Carlos és egy szépen becsomagolt ajándékot nyújtott felém. Egy doboz volt benne, amiben egy gyönyörű bőrszínű magassarkú. Logan és a többiek is odaadták az ajándékukat, ami: James-egy fekete, fehér keresztes felső, fekete gatyával, Logan-három könyv a kedvenc íróimtól és Jenna-parfüm és egy bíborszínű koktélruha. Kendall is odajött hozzám és egy gitárt nyomott a kezembe.
- Tudom, hogy szeretsz gitározni, ezért én is vettem neked egyet.
A gitár fekete színű volt, fehér húrokkal.
- Köszönöm.
- Mivel csak egyszer vagy tizenkilenc, ezért szerveztünk neked egy kis bulit.
- Öltözz át, és lent találkozunk.
A James által vett ruhát vettem fel a Carlostól kapott magassarkúmmal.
- Nincs egy kicsit korán még a bulizáshoz? - kérdeztem.
- Akkor fog kezdődni, amikor odaérsz! - válaszolt Kendall, megfogta a kezem és magával húzott.
A buli helyszíne az a bár volt, ahol kibékültünk Kendall-el. Sokan voltunk, de csak olyanok, akiket ismertem.
- Táncolunk? - kérdezte.
- Persze!
Szó szerint berángatott a tánctérre. Egy ideig ment a gyors disco-s szám, aztán átváltott lassúra, hála James-nak. Mindenki felénk fordult, én pedig belebújtam Kendall vállába és lassúzni kezdtünk. Hála istennek, két perc alatt vége lett a Beyonce számnak (félreértés ne essék, imádom őt, de ez egy kicsit sok). Sokat ittunk…de nem volt semmi gond. Főleg kollégák voltak ott. Illetve…Idő közben pár idióta bejött a "zártkörű eseményre". Pár IZMOS IDIÓTA, akik rám és Jenna-ra hajtottak:
- Szevasz szépség! - lépett oda hozzám az egyik kopasz.
- Szia!
- Nem táncolunk?
- Nem vagy egy picit részeg ehhez?
- Dehogy is - mondta és olyan helyre tévedt, ami Kendall területe...
- Na jó! Nekem barátom van, aki itt bulizik a többiekkel.
- Csak ez engem hidegen hagy!
- Héhé! - lépett közbe James. - Tesó, ezt nem kellene! Én a helyedben elhúznék a francba!
A pasi egy ideig nagyon csúnyán nézett rám, majd elhagyta az épületet. Még szerencse, hogy Kendall nem látta. Felvágtuk a tortát, amit Ciara, Erin és Katelyn készített, még buliztunk egy ideig, aztán mindenki szépen hazafelé ment.
- Na jó! Mi is mentünk - köszönt el Challen.
- Szia! - mondtam és megöleltem.
Miután mindenki elment, a takarítóbrigád ott maradt dolgozni, azaz Jenna Logan, Kendall és én. Kicsit részegek voltunk, de még józanok. Kivéve Jenna-t. Ő nem nagyon bírta a piát és ez meg is látszott rajta:
- Ezt hova vigyem? - kérdezte és a színpadra mutogatott.
- Na jó! Szerintem mi most hazamegyünk - jelentette ki Logan. - Bocsi, de szerintem egyedül nem találna haza…
Mi csak bólintottunk egyet, majd segítettünk összekaparni Jenna-t aki a földön kúszott és "gilisztakapitány"-t játszott. Kikísértük őket a bejárati ajtóig.
- Mi van, ha megtámadják őket?
- Kicsodák? - ölelt át Kendall.
- Lehet, hogy azok még mindig itt vannak valahol…
- Nem értelek, kikről beszélsz?
Gyorsan elmagyaráztam neki, hogy mi volt az az ügy, mire szúrós szemekkel meredt a semmibe.
- Miért nem szóltál?
-Mert nem akartam balhét.
Hirtelen megcsörrent a telefonom. Jenna. Ilyen hamar nem érhettek haza…Baj van! Szívbajosan felvettem a telefont:
- Haló!!!
- Aria! Szólj Kendall-nek, hogy két saroknyira vagyunk a bártól…és…és MEGTÁMADTÁK JENNA-T! - kiabált bele a telefonba, ami hirtelen elhallgatott.
Olyan volt, mintha lecsapták volna…Még szerencse, hogy kihangosítottam. Sprintelve rohantunk végig az utcán. Gyorsan tárcsáztam a rendőrség számát, akik azt mondták, hogy bírjuk ki 15 percig. Egy sikátorhoz értünk. Bent Logan hangját hallottuk. 6 izmos férfi állta őt körbe és rugdosták. Jenna pedig a földön hevert és nem mozdult. Mielőtt még Kendall megállíthatott volna, odafutottam hozzá. Vagyis, csak majdnem, ugyanis egy erős fájdalmat éreztem a tarkómnál. Valószínűleg fejbe vágtak. Egy ideig kóvályogtam, de sikeresen Jenna mellé értem.
- Ó! Szóval te lennél a barna szépség barátja? - kérdezte az egyik Kendall-tól és lökdösni kezdte.
De hiszen ezek azok, akik a bárban voltak! Olyan Deja-Vum van! Jézusom…De hiszen ez az, akivel Kendall a múltkor is összebalhézott.
- Balhét akarsz? Már szóltunk a rendőrségnek, úgyhogy csak nyugodtan üss meg!

- Kendall…  - szóltam volna, de már késő volt, verekedni kezdtek.
 Egy ideig ügyesen vezetett, majd a pali gyomorszájon vágta és ököllel az arcába ütött. Sikítottam, mire azok, akik Logan-t püfölték, felém fordultak.
- Aria! Fuss! - kiáltották egyszerre Logan-nel.

 Gyorsan felkaptam Jenna-t a vállamra és elindultam vele támolyogva. Idő közben Jenna is ébredezett és egymást támogatva futottunk el a legközelebbi étteremig, ahol segítséget kértünk. Remegő kezekkel tárcsáztam James számát, aki két perc alatt oda is ért és hazavitt minket minden ellenkezésem ellenére. Nem hiszem el, hogy képes voltam otthagyni Kendall-t és Logan-t. Otthon nagyon feszült volt a hangulat. Én megállás nélkül sírtam, Jenna pedig bezárkózott a fürdőszobába. Alig vártam, hogy megcsörrenjen a telefon és Kendall vagy Logan beleszóljon, hogy "Jól vagyunk!" vagy "Mindjárt otthon vagyunk, ne aggódj!" 20 perc múlva aztán kopogtattak az ajtón. Jenna-val odarohantunk és kinyitottuk. Kendall lépett be rajta. Az arca tiszta vér volt.
 Sírni kezdtem és megöleltem…
- Hol van Logan? - kérdezte megsemmisülve Jenna.
- Lent vár! - nyögte.
Jenna, mintha puskából lőtték volna ki, kiszáguldott az ajtón.
- Jól vagy? Nem esett bajod? Mi történt? - halmoztam el kérdésekkel, miközben egy ronggyal törölgetni kezdtem róla a vért.
- Semmi baj - mondta, magához húzott és megcsókolt.
Éreztem a vér ízét.
- Miután elmentél, mindannyian lerohantak. Elsőként azt ütöttem meg, aki bántott téged. Vagy két percig biztos hadakoztunk, amikor megérkezett a rendőrség. 

- Nagyon bátor voltál…Jézusom! Kiszakadt az inged!
- Ez most a legkisebb bajunk…
Erre a mondatra berontott az ajtón James és Carlos.
- Jézusom Kendall! Jól vagy?
- Igen…Köszi, hogy hazahoztad a lányokat…- mondta Kendall és megölelte Jamest. - A rendőrség holnap jön titeket kikérdezni - fordult felém, mire én elfehéredtem.
Odalépett hozzám és hosszasan megcsókolt.
- Mi lenne, ha lezuhanyoznánk? Szükségem lenne rá…
 Gondolkodás nélkül bólintottam. 
- Annyira sajnálom! - suttogta.
- Semmi baj...


Jenna-ék beléptek az ajtón.
- Logan! - kiáltottam és megöleltem. - Jól vagy?
- Még egyben vagyok. Viszont holnap jön a doki megvizsgálni…
- Nem lesz semmi baj! - karolta át Jenna és elindultak a szobája felé.
- Lassan mi is megyünk aludni… - mondta Carlos és kisasszéztak az ajtón.
Mi elmentünk zuhanyozni. 20 percet biztosan töltöttünk bennt. Miután végeztünk lefeküdtünk aludni. Balra fordultam és könnyezni kezdtem. Kendall mintha érezte volna, átkarolt.
- Sajnálom, hogy ez lett a szülinapodból…
- Kicsim! Most az a lényeg, hogy megúsztuk ezt az egészet…Gyere ide - mondtam és megcsókoltam. Újra. Felé fordultam és belebújtam a vállába.
- Jóéjt…
- Neked is - monda és puszit nyomott az orromra.

4 megjegyzés:

Unknown írta...

Nagyon joo gyorsan hozd a köviiit ^.^ *.*

Kaattaa írta...

Köszii ^^ hozom :D

Dittiskee *-* :$ írta...

huhhhh *-*
ez annyira tetszett !!:D Imádtam ! <3
siess a kövivel , légyszii *-* :$

Kaattaa írta...

holnapra kint lesz <3