2013. november 3., vasárnap

11. Rész Újra itt

Mivel egy barátnőm One Direction-os Fanfic-et ír ezért elhatároztuk, hogy összevonjuk a kettőt pár rész erejéig :) Nem kell utálkozni, én sem kedvelem őket annyira, de ő tényleg nagyon jó barát :) Jah és még valami: Vannak beszólások benne amit a facebookról vettem, mert nem volt ötletem :/ Sorry ~ By. Aria

11. Rész Újra itt

Reggel volt, mire visszaértünk. Mindenki elkezdett kipakolni, kivéve Carlos-t.
- Mi a baj? Te miért nem pakolsz?
- Áh. Csak még gondoltam, benézek egy áruházba. Imádok ott vásárolni. Velem jösz?
- Aha!
Viszonylag normálisan ténferegve jutottunk el az áruházig. Carlos a kezembe nyomott egy bevásárlólistát, mert ő leragadt a játékosztályon. Röpke 3 óra alatt végeztem. Idő közben el kellett mennem mégegy kocsiért, amit allig bírtam eltolni. Carlos sem volt nagy segítség, őt azóta nem láttam amióta bejöttünk. Már éppen indultam vola megkeresni, amikor egy biztonsági őr a karjában hozta oda hozzám, lerakta mellém és egy papírt nyújtott oda nekem, amin ez állt:
Tisztelt vásárló! Az elmúlt hat hónap folyamán ön elég sok kellemetlenséget okozott üzletünknek, amit tovább nem vagyunk hajlandóak tolerálni és mély sajnálattal kitiltjuk. Megértése elnyerése végett felsorakoztatunk videó-felvéttellel rögzített tetteit:
Június 15.: Leemelt a polcról 12 doboz óvszert, amiket egyenként a gyanútlan vásárlók bevásárló kocsijába dobott.
Június 20.: Leemelt egy nagy flakot kechup-ot és a tartalmát a padlóra csöpögtette egészen a női vécéig.
Július 1.: Az ajándékosztályon található összes órát 5 perces időközökkel beállította csörgőre.
Július 10.: Odament egy eladóhoz és komoly, hivatalos hangon közölte, hogy vészhelyzet van az állateledel osztályon, 3-as kód lépett életbe, azonnal menjen oda és járjon el az előírásoknak megfelelően. Az alkalmazott így is tett, ami hatalmas pánikhoz vezetett.
Július 25.: Elemelt egy "Vigyázz! Nedves padló!" táblát és elhelyezte a szőnyeg osztályon.
Augusztus 2.: Felállított egy sátrat a sportosztályon és az arra járó gyerekeknek azt mondta, aki hoz párnát és takarót az otthon részlegből, azt beengedi a sátorba. A felhívásra 23 gyerek reagát pozitívan.
Augusztus 30.: Az egyik eladónő megkérdezte, hogy segíthet-e valamiben, mire ráordított, hogy hagyják már békén.
Szeptember 8.: Az egyik biztonsági kamerába belenézett, mintha tükör lenne, közben az orrát piszkálta és a kiszedett eredményt megmutatta a kamerának.
Szeptember 20.: A sportosztályon felvett egy vadászfegyvert, majd fenyegető hangon megkérdezte az eladót, hogy hol vásárolhatna idegnyugtatószert.
Október 1.: Bebújt a konfekciós ruhákat tartó állványba és amikor valaki elhúzta a ruhákat, rávisított "Engem válassz! Engem válassz!"
Október 19.: A hangosbemondó hangjára magzatpózt vett fel a szőnyegen és azt kiabálta "Már megint ezek a hangok!"
És végül ma, Október 30.: Bement egy próbafülkébe, várt két percet, majd elkiáltotta magát. "Úristen! Itt nincs vécépapír!!!" Az egyik eladónő elájult.
Halálsápadtan meredtem Carlosra, aki csak vigyorgott. Gyorsan kifizettem a cuccokat és amilyen gyorsan csak lehet és kisprinteltünk a boltból. Hazaérve fáradtan rogytam le az ágyra. Kendall mosolyogva mellém ült.
- Na, most mi jön?  - kérdezte, mire én válaszul befeküdtem az ágyba és amilyen gyorsan csak lehet, majd elaludtam.
Este olyan hét óra körül ébredtem fel. Jenna keze az arcomban volt. Hogy mit keresett ott? Fogalmam sincs. Felmentem twitterre. Egy csomó ember bekövetett. Akadt köztük híresség is. Pl.: Leonardo Di Caprio (igen, itt az első dolgom volt, hogy leforduljak a székről) Ariana Grande, aki még egy kis üdvözlő levelet is küldött nekem, hogy nagyon szeretne velem duettezni (?) Visszaírtam neki, hogy jó lenne egyszer összefutni a stúdióban. Ian Somerhalder (Wow!) meg a One Direction-ból a négy srác. Hmm…érdekes. Kopogtattak az ajtón.
- Gyere!
- Szia! - kukucskált be az ajtón Jenna.
- Szia! Hát te?
- Nem bírok aludni. Te?
- Én sem. Most aludtam át az egész napot! Az a hülye időeltolódás!
- Nah igen!
- Kendall?
- Ott - mutattam a kezemmel az ágyra, ahol ő aludt. - Logan?
- Mindjárt jön.
- Oké. Na és mit tervezel, mit csináljunk?
- Fogalmam sincs. Neked van valami ötleted?
- Had gondolkozzak…Sütit ilyenkor nem lenne jó sütni…Hallod! Van itthon popcorn! Nézhetnénk egy filmet!
- De már minden filmet megnéztünk Loggie-val!!!
- Nem egészen! Frissült a UPC-videótár! Új filmek - nevettem.
- Juj tényleg! Akkor… - Jenna böngészni kezdett. - Nézzük ezt! - mutatott a képernyőre.
- Éhezők Viadala? Nekem tetszik.
- Na mit nézünk? - huppant le mellém Kendall, Logan, James és Carlos.
- Ezt.
- Az nagyon jó film!!!
- Én vagyok az egyetlen aki még nem látta? - kérdezte Jenna.
- Ezek szerint. Na nem baj, majd most láthatod!
 Mind leheveredtünk az ágy elé lerakott párnákra. Miután vége lett a filmnek, mindannyian tátott szájjal bámultuk a képernyőt. Elsőként én szóllaltam meg:
- Azta! Ez a film…
- Óriási - fejezte be helyettem Logan.
- Neked ki a kedvenced? - fordult felém James.
Hát igen. most jön az a rész, amikor mindenki kedvencet választ és egy óráig fogunk azon vitatkozni, hogy kié kicsoda. Tiszta dedó!
- Nekem Cinna - mondtam.
- Nekem Peeta! - monta Logan.
- Nekem Katniss - szóllalt meg Jenna.
- Nekem Haymitch! - kiálltotta Kendall.
- Nekem meg Gale! Hasonlít rám - nevetett James.
- Nekem a fecsegő poszáta! - kiálltott Carlos, mire mindenki felé fordult.
- De hát az nem szereplő. Az csak egy jelkép!
- Ne mondj ilyet! Akkor is cuki.
Ráhagytuk a dolgot. Kendall felém fordult.
- Mennyire kedveled Cinna-t?
- Nagyon!
- Én ismerem az őt alakító színészt! Lenny Kravitz-nek hívják. Jófej. Talán egy-szer felkérhetjük őt egy közös duettre veled.
- Miért? Ő is énekel?
- Bezony.
Hirtelen pittyogni kezdett a Twitterem. Odaballagtam a laptophoz. Ariana írt. De jó! Név rokonok vagyunk! Azt írta, hogy jövőhéten meglátogat a stúdióba, mert van egy száma a számomra, amit elénekelhetnénk együtt. Ezen kívül lett két új követőm, Nina Dobrev és Barack Obama (?). Fuha! Az Amerikai egyesült államok elnöke követ! Azta! Megint csipogott. Zayn Malik írt, hogy köszöni, hogy visszakövettem.
- Micsinálsz? - hajolt oda hozzám Kendall, és megcsókolt.
- Twitter. Barack Obama bekövetett.
Nagyot nézett, majd elröhögtük magunkat.
- Le kellene feküdni. Holnap forgatás és próba. Emlékszel? - mosolyogtam.
- Gyere - karolt át.
Észre sem vettük, hogy idő közben mindenki kidőlt a szobában, úgyogy én helyet foglaltam Jenna vállán, aki Loganra dőlt, Logan Carlosra, Carlos Jamesra, Kendall…ő pedig az ölembe hajtotta a fejét és elaludt.

*
Másnap reggel hullafáradtan ébredtem. Kicsit részegesen kisétáltam a kony-hába és főztem magamnak egy kávét.  Ránéztem az órára: még csak fél hét. Bementem a szobánkba, kivettem négy törölközőt a szekrényből és elmentem zuhanyozni. 5 perc alatt kész lettem. Lassan a többiek is felkeltek, és együtt elindultunk a forgatási helyszínre. Szinte már mindenki ott volt. Már hiányoztak. Katelyn rohant elém elsőként, hogy megöleljen.
- Na? Milyen volt?
- Te tudtál róla?
- Persze! Kendall mendenkit beavatott.
- Jó volt. Csak…
- Csak mi? - kérdezte megszeppenve.
- Ott volt Kendall exe.
- Ó jaj! - sóhajtott. - Mennyire volt gáz?
- Elégé. Egyszer le is smárolta.
- Micsoda? - hüledezett.
- De…eltolta magától - próbáltam menteni a helyzetet.
- Ja! És utána mi történt?
Elmeséltem mindent, majd megegyeztünk, hogy ezt a témát nem hozzuk fel többet. Elmentünk átöltözni, majd kezdődhetett a forgatás. Ma többször is láttam Kendallt. Ha szünet volt, vagy kávéztunk, vagy beszélgettünk. Fél háromkor végeztünk. Utána indulhattunk próbálni. Nem volt messze. Már sokkal jobban ment mint a múltkor. Már csak pár hét, és turné! El sem hiszem.  Éppen hazafelé ballagtunk Kendallel, amikor egy hatalmas lökést éreztem és elterültem a földön. Egy lány volt az. Amikor próbáltam megfordulni, elkezdett folytogatni. Éreztem, hogy Kendall letépi rólam és jönnek felém a biztonsági őrök, akik elvitték.
- Ez meg mi volt? - kérdeztem, miközben leporoltam magam.
- Egy őrült rajongó - sziszegte Kendall. - Azt hiszik, ha bántják a barátnőmet, akkor majd észbekapok és őket választom. Van ilyen. Hozzá kell szoknod.
- Hát, az nehéz lesz - sóhajtottam. - Köszönöm - mondtam és megcsókoltam.
- Szívesen. Mehtünk? - kérdezte.
- Mehetünk.
Rákulcsolta a kezét a kezemre, bennem pedig felébredtek a pilangók. 40 perc alatt haza értünk (még meg kellett vennünk a kaját vacsira). Otthon lehuppantam a gép elé. Ujjbban kockulok, és imádok Twitterezni. 1 új követő: Farkas Aexandra. Nem ő Louis új barátnője? Mindegy. Aranyos. Kicsit facebookoztam és Skypeoltam mamával. Amikor rápillantottam az órára, akkor hajnali kettő volt. Szuper! Pittyogott a Twitterem. Szandi írt:
"Szia Aria! Ugye hívhatlak így? :D Köszi, hogy visszakövettél, hallottam rólad és gatulálok a szereplésedhez! Üdv: Szandy J "
Vártam 1-2 percet, majd visszaírtam neki:
"Szia Szandy! Persze, hogy hívhatsz így! :D Köszönöm szépen! J Én pedig örülök, hogy Louisnak végre normális barátnője van!" Na jó, ez egy picit nyers volt, de igaz. Kicsit később visszaírt:
"Ezt te honnan tudtad meg? Mi nem mondtuk el senkinek! :/ "
Hoppá! Azonnal visszaírtam neki:
"Én az interneten olvastam. :O Lehet, hogy egy paparazzi látott meg titeket. mi is így jártunk Kendallel…Nincs véletlenül Skypeod? Ott könnyebb lenne elmesélni J"
Gyorsan elküldte a Skype-címét. 10 perc múlva fel is vettem őt. Láttam, hogy videóhívást indít, ezért mindent abbahagytam amit csináltam és bele-mosolyogtam a kamerába. Hirtelen megláttam. Nagyon közel ült, amitől megijedtem és hátraugrottam ijedtemben.
- Jól vagy? - kérdezte.
- Aha.
- Szóval? Honnan tudtad meg? Honnan? - kérdezte és elkezdte rángatni a kamerát.
- Relax. Mindjárt belinkelem az oldalt.
Megkerestem, belinkeltem és vártam, hogy megszólaljon.
- Ezt nem hiszem el. Ez párizsban van…
- Igen…
- Elegem van a paparazzikból.
- Ne is mondd. Mi is így jártunk. éppen az utcán sétáltunk, amikor lekapott egy. Kendall próbálta elkapni, de túl gyors volt…
Hirtelen mindkettőnknél kinyílt az ajtó. Kendall és Louis rohant be rajta és azt kiabálták:
- Megyünk Ausztráliába!
- Mi? - fordultunk hátra.
- Mondom, megyünk A-uszt-rá-li-á-ba - mondta Kendall nagyon lassan.
- De jó! - szóllalt meg Szandi.
- Oh…Szia Kendall - köszönt Louis és belehajolt a kamerába.
- Csá tesó!
- Ti ismeritek egymást? - kérdeztem.
Olyan pillantásokat lövelltek felém, amiket nem bírtam azonosítani.
- Persze. Mizu? - fordult Louis Kendall felé.
- Semmi. Akkor ti is jöttök?
- Még szép!
- De most akkor mi van? - kérdeztem értetlenül.
- Lesz egy hatalmas buli Ausztráliában, ahova egy csomó híres együttest meghívtak. És úgy látszik mindannyian megyünk.
- Mikor lesz?
- Két hét múlva.
Mikor feleszméltem attól, hogy Ausztráliába megyünk, csak annyit láttam, hogy Louis-t egy nagy darab őr ráncigálja ki az ajtón.
- Majd még visszajövök! Császtok!
- Ez meg mi volt? - kérdeztük Kendallel egyszerre.
 Áh semmi. Csak a Párizsi út hatása - mondta Szandi mosolyogva.
- Na Mesélj! - kérleltem. - Kendall, te meg menj ki! Ezek női dolgok! - kiáltottam és kitessékeltem a szobából.
- Huhh, hát hol is kezdjem? Szóval úgy volt, hogy Párizsban koncerteztünk és mind elmentünk sétálni. Ott pedig Harry elrabolta a barátnőmet, Flórát és felvitte az Eiffel-toronyba. Mi addig elmentünk egy focipályára. Ott hülyéskedtünk, de ebből az lett, hogy egy labdával Louis büszkeségére rúgtam - ezen hatalmasat nevettünk. - Aztán mikor visszamnetünk a szerelmes párunkhoz, elidőztünk egy kicsit, majd jött Dolly, a menedzserünk és elrángatott onnan. Ma pedig azt mondta, hogy nem mehetünk a fiúk közelébe mert bajt hozunk rájuk.
- Az kemény! Én mindig is szerettem volna eljutni Párizsba. De úgy látom, hogy a turnén oda is megyünk.
- Az jó! Tényleg nagyon szép hely! - mondta Szandi.
Még beszélgettünk egy kicsit, megismertük egymás kedvenc hobbiját, énekesét stb. de mennem kellett mert már hajnali fél négy volt. Hulla fáradtan, megközelítettem az ágyam és egy határozott mozdulattal beledőltem.


4 megjegyzés:

Dittiskee *-* :$ írta...

ez tiszta jó volt ! *-* :)
írtó jó volt ! :)
tetszik ,hogy benne van az 1D is .. csak remélem nem lesznek benne sokáig..
ne értsd félre nem utálom őket .. csak ez a blog így már úgy össze állt! :)
siess a kövivel , légysziii :D <3

Kaattaa írta...

:D köszi :) Sietek <3 :D és nem lesznek benne sokáig :) még 1 rész lesz amiben benne lesznek :)

Unknown írta...

Ez is - mint a többi - nagyon jó rész volt! :D És benne volt az én szerény kis blogom :3 köszi h írhatom veled. És olyaan cukin írtad Louist. :)) Imádom a blogodat és remélem, hogy sokáig fogod írni! <3 :D

Kaattaa írta...

De aranyos vagy :D Persze, hogy írhatod velem <3 Sokáig tervezem írni :)) És köszi, hogy olvasod :D Jah, és igyekeztem cukin leírni Louis-t :D