2013. november 2., szombat

9. Rész Hawaii

Sziasztok! Ez a fejezet egy picit hosszúra sikeredett :) Jó olvasást! :)
9. Rész Hawaii


Amikor aznap reggel felébredtem, hirtelen azt sem tudtam, hogy hol vagyok. Kendall még mindig aludt mellettem, és aranyosan szuszogott. Óvatosan felkeltem az ágyról, felvetem a hálóingem(!) és kimentem a konyhába, hogy valamit egyek. Turmixot akartam készíteni, de arra Kendall felébredne. Ezért elhatároztam, hogy megvárom amíg felébred. Már éppen felráztam volna, amikor kipattant a szeme.
- Úr isten! - dörzsölgette a szemét. - Ez kemény menet volt.
- Mi? - szaladt fel a szemöldököm. - Te emlékszel a tegnap estére?
- Hát mit mondjak? Emlékezetes volt…
- Mi történt?
- Nem is tudom, hogy hogy közöljem veled a hírt, de többé már nem vagy szűz.
Az egekig szaladt a szemöldököm. Volt egy kis hatásszünet, majd egy eget-földet megrázó Mi?! tört ki belőlem.
- Jaj ne csináld már!  Már elmultál 18! Ideje volt - érvelt, miközben én másodjára vágtam a falhoz egy poharat.
- Tudom, de akkor is! Elősször leitatsz, aztán meg…
- Nem az én hibám! És nem nagyon ellenkeztél, amikor…izé…
Elkerekedett a szemem.
- Amikor mi? Gyerünk! Mondd ki! - kiáltottam, és teljes erőmből ráugrottam.
Mindketten ráestünk az ágyra. Egy ideig hadakoztunk, de feladtam, amikor mindketten elröhögtük magunkat.
- Na, mit csiálunk ma?
- Nem tudom - nyögtem.
Igazából, túl lusta és fáradt voltam ahoz, hogy bármit is csináljak. Legszívesebben egész nap aludtam volna.
- Be kellene pakolni - mondta.
- Ne! Nem esik jól!
- Akkor tudod mit? Menj el relaxálni valami szépségszalonba, vagy mit tudom én, amíg összepakolok magunknak.
- De nem hagyhatok mindent rád…
- Hidd el, hogy van gyakorlatom az ilyesmihez - kacsintott.
- Hát jó, de merre van a szalon?
- Ha kimész az utcára, indulj el jobbra, és a harmadik ház. Este érted jövök - mondta és megcsókolt.
- Oké.
Felöltöztem, és elsétáltam a szépségszalonig. Ott kértem egy egész napos kezelést. Elég drága volt, de megérte. A masszőröm szerint egy csomó görcs volt a hátamban. Hát igen. Az utóbbi időben elég sokat idegeskedtem. Úgy mentem vissza a házba, mintha kicseréltek volna. Amikor beléptem a kapun, hirtelen valaki a nyakamba ugrott. Jenna volt az.
- Hát te? Mit keresel itt? Nem úgy volt, hogy csak holnap jöttök?
- De, csak hiányoztál…Ne haragudj.
- Nem haragszom - vigyorogtam. - De le kellene feküdni aludni. Holnap korán indul a gép.
- Oké.
Én felmentem Kendallhez, Jenna és Logan pedig kiválasztottak egy nekik tetsző szobát. 10 percig még átkiabáltunk egymásnak, de aztán lassan mindenki elcsendesült.

*

- Megyünk Hawaii-ra! - ugrált Jenna az ágyunkon.
Kendallen kiugrottunk az ágyból, és rohangálni kezdtünk. Logan még ellenőrizte, hogy minden be van-e pakolva, mikor mi már rég a ház előtt vártuk őt. Lesietett a lépcsőn, bepattant a kocsiba és indultunk a reptérre. Amikor odaértünk, Kendall gyorsan odaadta a jegyeket és rohantunk fel a gépre. Én és Jenna együtt ültünk és a fiúk is. 20 perc volt az egész út. Mikor megérkeztünk, szippantottam egyet a Hawaii levegőből. Óceán illata volt.
- Hová mész? - kérdeztem Kendall-t aki elindult egy kocsi felé.
- A kocsinkhoz. Ez lesz a verdánk amíg itt vagyunk. A szálloda, pedig ha minden igaz, ennek az utcának a végén van.
- Király! Csak menjünk már, úszni akarok! - nyafogtam.
Az utat a kocsiig rohanva tettük meg és 140-nel száguldottunk, amíg oda nem értünk a szállodához. Elég szép, panorámás volt. Amikor bementünk a recepciós elkérte az útlevelünket, és a fogalást. Miután megkaptuk a kulcsokat, felmentünk a szobánkba. Vízágyunk volt, Jenna azzal szórakozott, amíg mi kipakoltunk. Miután mindenki végzett, indultunk volna a strandra, de kopogtattak az ajtón. Kinyitottam, mire valaki teljes erőből, nekem rohant, felkapott és ölelgetni kezdett. Kellett egy kis idő mire rájöjjek, hogy James az.
- Szia! - köszöntem és megöleltem.
- Csá! Carlos! Mostmár bejöhetsz! - kiáltotta James mire Carlos beugrott az ajtón.
- Carlos!
- Aria!
- Carlos!
- Aria!
Ez ment legalább egy percen keresztül, de aztán ő is odajött hozzánk és én a nyakába ugrottam. Kendall-t különösebben nem zavarta.
- Mehetünk? - kérdezte türelmetlenül Jenna.
- Igen.
Mindenki átöltözött fürdőruhába, és együtt lesétáltunk a strandra. Carlos és Kendall röplabdáztak, Jenna napozott, Logan olvasott, én pedig Jamestől sajátítottam el a szörfözést.
- Az egész lényege az, hogy próbáld megtartani az egyensúlyodat. Ha gáz van, én ott leszek melletted és nagy hullámokra én sem mennék szívesen.
- Erre még nem vagyok kélsz!
- Aria! Két hét alatt találtál magadnak egy pasit. 18 évesen többet értél el mint Justin Bieber! És azt akarod mondani, hogy egy kis szörfözés megállít?
- Igen! Amilyen béna vagyok, megint a kórházba kötök ki!
- Nem fogsz, mert itt vagyok és vigyázok rád! Oké?
- Oké - mondtam, és bátortalanul ráfeküdtem a szörfdeszkára.
Lassan hajtani kezdtem magam. Mellettem James ugyan ezt csinálta. Megfordultam a deszkával, mert jött az elő hullám. Igyekeztem lassan felállni. Sikerült megtartanom az egyensúlyomat, és csak azt vettem észre, hogy baromi gyorsan száguldok a part felé. Mielőtt még szörfruhába öltöztem volna, James azt mondta, hogyha túl gyors a hullám, akkor ugorjak bele a vízbe, ha pedig lassú akkor nyugodtan megvárhatom amíg kisodor a partra. De mivel ez elég gyors volt, egy határozott mozdulattal lefordultam a deszkámról. Amikor felértem a víz felszínére, Logan-nal találtam szembe magam.
- Jól vagy? Nem ütötted meg magad?
- Persze! Király volt.
- Akkor jó. Jössz röpizni?
- Persze.
- Oké. Carlossal, Kendall-el és Jamessal leszel egy csapatban. Jenna, Kevin, Alexa és én ellenetek.
- Várj! Ki az a Kevin?
- Ő Kendall öccse. Maggie, a barátnője is itt van valahol…
- Nem is tudtam, hogy ők is itt lesznek.
- Az igazság az, hogy mi sem. Nézd, tudom, hogy úgy terveztétek Kendallel, hogy a hétvégét kettesben töltitek el, és megértem, ha azt akarod, hogy elmenjünk…
- Mi? Nem! Így sokkal jobb!
- Cikis baráti ölelés? - ajánlotta fel Logan.
- Cikis baráti ölelés - nevettem és megöleltem.
- Jah, és még valami…
- Igen?
- Van itt még valaki, akinek nem biztos, hogy örülni fogsz…
- Ki az?
- Kendall exe. Kyra.
- És ő mit keres itt?
- Nem tudom. Ha minden igaz Kendall hívta meg…
- Mi? És nem gondolja, hogy nekem erről tudnom kellene?
- Szerintem bűntudatból. Ugyanis ő szakított vele.
- De attól még nekem igazán elmondhatta volna!
- Figyelj! Körübelül akkor szakítottak, amikor te feltűntél. Ha a miatt aggódsz…
- Ne! Ne is kezd. Nincs okom féltékenykedni. A hűséghez nem kell póráz. Kendall azzal a csajjal találkozik és beszél akivel akar! De azok a csajok csak a barátai. Érted? Különben is. Ha az a csaj bepróbálkozik nála, akkor velem gyűlik meg a baja!
- De kis harcias vagy - karolt át Carlos. - De inkább a meccsre tartogasd! - mondta és egy határozott mozdulattal a pályára rángatott.
- Oké! Ki kezd? - kérdezte Kevin. - Hé! Te vagy Aria?
- Igen. Te pedig Kevin.
- Sokat mesélt rólam Kendall?
- Igazából semmit sem mondtam rólad - röhögött Kendall és felugrott a tesója hátára. (?)
- Kezdjetek ti - mondtam.
- Oké! De előre szólok, hogy mi megadtuk a lehetőséget az előnyötökre!
- Haha! Majd meglátjuk!
Kevin elütötte a labdát, mire automatikusan kapcsoltam, és visszaütöttem. Logan ugyan így tett, de senki sem kapta el. Kendall szervált, Jenna nekem ütötte volna, és én éppen ugyan így visszaütöttem volna, amikor meghallottam, egy nagyon idegesítő hangot.
- Juj! Ti röpiztek? És nekem nem szóltatok? - visította egy hang.
Egy határozott mozdulattal megfordultam a tengelyem körül, és elemeztem a hang forrását. Egy szőke hajú lány állt tőlem 5 méterre. Ahogy meglátott, hirtelen megváltozott a hangulata.
- Ő meg ki? - kérdezte flegmán.
- Ő a barátnőm, Aria - karolt át Kendall.
Szerintem az egekbe szökött a vérnyomása.
- És ő, Kyra. Az exem - mondta Kendall érzelem nélkül.
- Ki hitte volna…
Kendall úgy tett mintha megpuszilna, de tudtam, hogy súgni akart valamit.
- Kicsim, ne vedd át az ő stílusát!
- Jó. De ő kezdte! - suttogtam.
Miután Kendall elhajolt tőlem, magamra erőltettem egy 250 wattos mosolyt.
- Nem is tudtam, hogy van barátnőd! - visította tovább.
"Mindjárt robban" gondoltam és magamban mosolyogtam. Mintha csak Sarah ikertesóját látnám. A szemem sarkából láttam, hogy Carlos is próbálja tartani magát. Nem nagyon sikerült neki.
- Pedig van!
- Aha…Folytathatjuk tovább? - kérdezte Logan.
- Szeretnél beállni valahova? - kérdeztem.
- Igen! Ha nem baj akkor felváltanálak…
- Mi? - szaladt ki Jenna száján.
- Kyra! Fogd vissza ma… - kezdte Kendall.
- Semmi gond szivem, már úgy is kezdtem fáradni - mondtam és mosolyt erőltettem az arcomra, habár legbelül lelőttem volna azt a csajt.
Búcsúzóul megcsókoltam Kendall-t aki értette a célzást és magához ölelt. A terv bevált. Kyra szinte füstölgött. A többiek is kapcsoltak, és elkezdtek minden hülyeséget összehordani, hogy milyen szép pár vagyunk, meg, hogy mennyire összeillünk. Hosszú idő múlva, amikor már úgy éreztem eleget tettem ahoz, hogy a lány örökre meggyűlöljön, elengedtem és felmentem a szállodánkba. Ott felhívtam anyut, megkérdeztem, hogy mi újság van vele, aztán kereken 30 percig beszéltem Beny-vel. Megetettem Yodát, és el kezdtem nézni egy filmet. Egyáltalán nem aggódtam amiatt, hogy Kendall az exével röpizik. Talán egy picit…nagyon. Kopogtattak az ajtón.
- Gyere be!
- Szia! - nyitott be az ajtón Jenna.
- Szia! Milyen volt a röpizés?
- Á! Ne is mondd - huppant le mellém. - Miután elmentél, kész rémálommá vált Kyra! Folyton sipítozott, és Kendallt ölelgette… - hirtelen a szájához kapott, én pedig azt hittem, hogy lefordulok az ágyról.
- Mi? Miért ölelgette? Kinek képzeli magát ez a lány?! - hüledeztem.
- Igen, megölelte. De azt nem mondtam, hogy Kendall is visszaölelte. Sőt! Ellökte magától!
- Még szép! És a csaj hogy reagált?
- Mintha semmi sem történt volna. Tipikus…
- És a többiek hol vannak?
- Hát, Logan és Carlos az ajtó előtt várnak, mert azt terveztük, hogy elmegyünk megnézni az egyik működő vulkánt és szerintünk jöhetnél.
- Szívesen mennék, de nem hagyhatom egyedül Kendallt azzal a hárpiával…
- Igazad van. Akkor nem baj, ha elmegyünk? - kérdezte Jenna és felállt. - Jah! Amíg el nem felejtem: Este buli. Lesz valami a tengerparti bárban és arra gondoltunk a srácokkal, hogy elmennénk.  Muszály neked is jönnöd. Nem hagyhatsz egyedül velük és Kyra sem jön.
- Oké! Arra megyek. De várj! - kiáltottam utána, amikor éppen nyitni készült volna az ajtót. -  Azt nem mondtad, hogy hol vannak a többiek.
- De hát most mondtam…
- Kendallék.
- Ja! Ő hozzád indult, Kyra-t nem tudom, James napozik és csajozik, Kevin és Maggie a röpi után felmentek a szobájukba, mi pedig ugye most megyünk el.
- Aha. És mikor ér ide?
- Kendall?
- Igen.
- Kb…
- Megjöttem - csörtetett be az ajtón.
- Egy kicsit ki vagy pirulva - simítottam végig az arcát.
- Oké, mi mentünk - mondta Jenna és megölelt minket.
- Szia!
- Szia!
- Szóval?
- Mi szóval?
- Miért vagy ennyire kipirulva? - simítottam meg az arcát újra.
- Hawaii-on vagyunk. Leégtem - nevetett és megcsókolt.
- Aha. Milyen volt a röpizés?
- Tök jó!
- Hát, Jenna nem ezt mondta. Vagy téged nem zavart Kyra viselkedése?
- Dehogyisnem. Csak egyszerűen figyelmen kívül hagyom. Nem érdekel, hogy mit csinál, én miattad vagyok itt. Azért jöttem, hogy veled töltsem a hétvégét. De aztán csatlakozott hozzánk Jenna, Logan, Carlos és James. Amúgy az utóbbi mondta, hogy hívjam meg a tesómat, aki ezen a hétvégén készül megkérni a barátnője kezét és gondoltam, akkor már miért is ne lehetne családi körben megünnepelni. És mivel Kyra szerves része volt annak, hogy ők összejöttek, ezért kötelességemnek éreztem meghívni. Várjunk csak! Te fétékeny vagy?
- Á dehogy! De szerintem minden lány kiborulna, ha a szerelme meghívná az exét minden előzetes figyelmeztetés nélkül, aki mellesleg ölelgeti őt röplabda játék közben!
- Semmi okod féltékenynek lenni rá! Én téged szeretlek és nem őt!
- De nem is olyan rég még őt szeretted. Neki mondtad el ugyan ezeket a szavakat.
- Igen. De elmúlt! Érted? Elmúlt! A francba! Miért kell nekünk állandóan veszekedni?
- Én nem veszekszem.
- Szerintem pedig igen! Mindig minden rólad szól! Nem vetted még észre? Állandóan te vagy a középpontban. Olyannyira, hogy észre sem veszed, hogy mi zajlik körülötted!
- Hogy mondhatsz ilyet? - förmedtem rá. - Mégis mire akarsz ezzel célozni?
- Te tényleg nem veszed észre?
- Mit?
- Logan-t és Jenna-t egyre többet látom külön. Biztos, hogy vitáztak mielőtt idejöttek. Jelenleg is próbálják rendbehozni a kapcsolatukat. Csak te annyira el voltál foglalva magaddal, meg a kis problémáiddal, hogy elfelejtettél azokkal foglalkozni akiket szeretsz! Áruld el, hogy mikor kérdezted meg utóljára Jennától, hogy velük mi a helyzet? Mikor játszottál utoljára az öcséddel? Mikor mentél el utoljára vásárolni anyukáddal?
Annyira fájtak Kendall szavai, hogy hirtelen megszóllalni sem bírtam. És az a legrosszabb, hogy igaza volt. Teljesen elhanyagoltam őket. Hirtelen elsírtam magam. Ez már régóta bennem volt, de csak most tört ki. Kendall, miután látta, hogy szó szerint rosszul lettem a sírástól, odajött hozzám és megölelt.
- Ne haragudj rám! Dühös voltam! Még mindig érzékenyen érint ez az exes téma. Főleg, ha nem hisznek nekem…
- De, hiszek neked! - szipogtam. - És igazad van. Nem szabadna annyit törődnöm magammal. Eddig csak Jenna halgatta meg a problémáimat, hát, most én jövök…
- De nem ma! Este buli. Emlékszel?
- Igen.
- Jah, azt elfelejtettem mondani, hogy miért is jöttem ide. Szóval, arra gondoltam, hogy itt az ideje, hogy megismerjék egymást a szüleink! Ezért idehívtam mindenkit.
- A te szüleidet? Anyát és Beny-t is?
- És az apádat is…
- De hát, sosem mesélte az apádról.
- Nem is kellett. Én mindent tudok rólad. Tudod a menedzserünk szeret utána nézni annak, hogy kivel dolgozik - kacsintott.
- És idejön?
- Aha.
- 13 éves korom óta nem láttam. Még csak nem is beszéltünk…
- Akkor most itt az ideje! Egyébként én sem meséltem még soha a szüleimről. De jobb is ez így! Na de ami még fontosabb: Mit szeretél most csinálni?
- Majd még kigondolom, de ezt a filmet mindenképp szeretném végignézni. Ez nálam elvi kérdés - nevettem.
- Oké! Mi a címe?
- Tökös csaj.
- Az nagyon jó! - mondta és átkarolt.

Mindketten befeküdtünk az ágyba és megnéztük a filmet. Már ami maradt belőle. 

3 megjegyzés:

Dittiskee *-* :$ írta...

imádtam ! :) egyszerűrn tökéj volt ! :)
siess a kövivel , légyszii *-* :D

Kaattaa írta...

Sietek :) és köszönöm, hogy olvasod :)) Tényleg sokat jelent *-*

Madeline írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.