2013. november 13., szerda

21. Merry Christmas

Sziasztok! Ez egy jó kis karácsonyi epizód lett :) Igaz, hogy még messze van a valóságban, de én egy kicsit előre hoztam :) Komiba h mit szeretnél Karácsonyra ;) Bocsi a helyesírási hibákért :D pl.: MArry Christmas :D siettem XD



21. Merry Christmas

Majdnem 4 hét telt el azóta, hogy Jenna és Logan "szakítottak". Még mindig nem békültek ki. Jenna ragaszkodik az ő elvéhez, hogy Logan túl féltékeny, Logan szerint nem. Azóta nem is találkoztak, én vagyok az egyetlen kapocs kettőjük között. Jelenleg visszaköltöztünk Los Agelesbe. Kendall-el jól megvagyunk, de most ezerrel készülünk a karácsonyi lemez kiadására és magára az ünnepre. Természetesen ő már megvette az ajándékomat, de nekem fogalmam sincs, hogy mit vehetnék neki. Komolyan, már olyan szerencsétlennek éreztem magam, hogy az internetet hívtam segítségül. Éppen a városban sétáltunk, amikor megkérdeztem:
- Na jó! Bevallom. Ötletem sincs, hogy mit vegyek neked…
- Nekem nem kell semmi. Bőven elég az, hogy itt vagy.
- Kendall! Semmi elképzelésed sincs?
- Nincs…Viszont neked olyat vettem ami tuti tetszeni fog!
- Mondd el!
- Nem lehet - mondta és megcsókolt.
- Akkor viszont megyek szétnézni. Szia!
- Szia!
Sokat gondolkodtam. Telefon, egy ruha, egy vacsora? Egyik se jó karácsonyra. Valami olyat akarok, amitől emlékezetes lesz…Megvan! Holnap karácsony! Gyorsan elintéztem amit kellett. Ráment az egész napom, de megérte!

*

- Karácsony van! Karácsony!
- Mi? Mi?
- Mondom karácsony - ugrált Beny az ágyamon, majd mint egy bomba, berobbant mellém és Kendall mellé.
- Ébredj tökös! - kiáltotta.
- Remélem Jenna tényleg eljön. Egy hete megkértem őt telefonon, hogy hozza a szüleit és karácsonyozzon velünk, de csak annyit mondott, hogy majd meglátja. A gondolatmenetemet Kendall szakította félbe.
- Aria!
- Igen?
- Tudod azt mondtam, hogy van egy meglepetésem a számodra.
Beny lassan hátrált, majd kiszaladt a szobából örömteli visongatások közepette.
- Szóval, most lerántom róla a leplet - mondta és előhúzott egy papírdarabot. Rajta ez állt: Indulás: L.A
Uticél: Paris
Üléshely: 5L
Figyelem! Ezt a jegyet, csak egyszeri utazásra használhatja fel! Bármilyen kérdése van, hívja a jegy hátoldalán lévő telefonszámot…
Elkerekedett a szemem.
- Mindannyian megyünk - mosolygott Kendall.
Őrült visongatások közepette letepertem őt és megcsókoltam.
- Szóval tetszik?
- Nagyon! - sipítoztam és hozzásimultam, ő pedig a hajamat kezdte simogatni.
- Segítsek bepakolni?
- Az jó lenne - motyogtam.
Fél óra alatt összepakoltunk. Mire leértünk a Hallba már mindenki ott volt…Kivéve Jenna-t…
- Szia Aria! - hallottam meg két ismerős hangot.
Erin és Katelyn volt az.
- Ti is jöttök?
- Még szép! Mehetünk?
- Persze!
A szokásos dolgokat nem írom, le, hogy elmentünk a repülőtérre, felszálltunk a gépre…Az sokkal fontosabb, hogy mi várt, miután leszálltunk a géppel. Kendall szülei, az én szüleim, és Jenna meg az ő szülei.
- Csak nem gondoltad, hogy kihagyom ugye?
- Őszintén? Kezdtem azt hinni…
- Nyugi! Itt vagyok nem? - mondta és megölelt. - Logan?
- Nem jött…
- Értem…
Gyorsan köszöntem Kendall szüleinek és a sajátomnak, majd közösen elindultunk a szálloda felé. Érdekes, hogy pont az Eiffel torony mellett van. Ehez képest amit én szerveztem Kendall-nek, az semmi…Le kell mondanom. Egy vacsorát terveztem, majd egy kis sétát. Amikor odaértünk, gyorsan lepakoltunk és átöltöztünk.
- Csak 5 óra múlva lesz Szenteste. Addig mit csináljunk? - kérdeztem Kendall-t.
- Fogalmam sincs. Viszont szeretnék neked bemutatni valakit - mondta és odahúzott egy fekete hajú bajuszos kb. vele egykorú vagy pár évvel idősebb pasit. - Ő itt Dustin Belt. A másik tagja a Heffron Drive-nak, aminek én vagyok a frontembere. Nemsokára kezdődig a BTR turné és miután vége, én nem fogok veletek hazajönni, hanem rögtön indul ennek a bandának a turnéja. Azt szeretném megkérdezni, hogy lenne-e kedved velem jönni, vagy inkább itt maradsz a többiekkel?
Sokat gondolkoztam, majd a végén megszólaltam:
- Persze, hogy veled megyek!
- Szuper!
- Na jó! Menjünk kirándulni!
Bejártuk az egész várost és mindenhol voltunk kivéve az Eiffel toronynál. Úgy láttam Jenna-t különösebben nem zavarta, hogy nincsen Logan, pedig tudom, hogy belülről pokolian fájhatott neki. Miután hárman (Kendall, Jenna és én) visszamentünk a szálláshelyre (a többiek bementek egy csokiboltba) elkezdtük díszíteni a karácsonyfát. Vagyis csak Kendall. Jenna és én sütit sütöttünk. Az előbbi elég agresszívan tépkedte a tésztát úgyhogy megkérdeztem:
- Minden oké?
- Persze - mondta és szipogni kezdett.
- Hiányzik?
- El sem tudom mondani mennyire. Szerinted miattam nem jött?
- Nem hiszem. Lehet, hogy csak a családjával akar lenni…Ne legyél már ilyen. A szerelemért tenni kell. Ugye nem várod, hogy a szőke herceg egy tál sütivel bekopogtat az ajtódon?
Hirtelen kopogtattak az ajtón.
- Hacsak nem a szőke herceg vagy, akkor menj el innen - kiabálta Jenna.
- Ó a francba - hallottuk meg Logan hangját. - Akkor itt hagyom ezt a tál sütit és elmegyek!
Jenna-nak elkerekedett a szeme, feltépte az ajtót és Logan karjaiba ugrott.
- Mit keresel te itt?
- Csak eljöttem, hogy bocsánatot kérjek…
- Jaj ne hülyéskedj már! Te nem csináltál semmi rosszat - mondta Jenna és megcsókolta.
- Lassan indulni kellene - mondta Kendall.
- Hova?
- Az Eiffel toronyhoz. A többiek már oda értek és van számodra mégegy meglepetésem.
- Rendben, csak gyorsan átöltözöm!
5 perc alatt kész lettem. A sötétkék koktélruha és a fekete bőrdzseki remek párosítás volt a fekete, kötött csöves sapkához. Amikor leértünk, Kendall hitetlen szemekkel nézett rám.

- Gyönyörű vagy! - mondta és megcsókolt.
- Most ezt azért mondod mert szörnyű és csak vigasztalni akarsz, vagy tényleg így gondolod?
Erre a válasz egy újabb csók volt, de most nem átlagos. Kézen fogva mentünk az Eiffel toronyhoz. A többiek már ott vártak minket.
- Fent van egy étterem - mondta Carlos. - Nagyon dögös vagy - villantott felém egy 250 wattos mosolyt.
- Köszi! - mondtam.
Még mázli, hogy lapos talpú cipő, mert lépcsőztünk. Szinte le sem lehetett írni ami odafönt várt minket. A város fényei megvilágították az arcunkat. A többiek mind egy asztalnál ültek, kivéve a szerelmes párjainkat azaz: Carlos és Alexa, Jenna és Logan, James és a mostani barátnője Emily és persze mi, Kendall-el. Ketten spagettit rendeltünk és bevallom őszintén, hogy elröhögtük magunkat, amikor kihozták nagy tállal és egyet pont egyszerre kaptunk be. Komolyan olyan volt mint a filmekben. Csak szürcsöltük, majd amikor egymáshoz ért a szánk, én elharaptam.
- Beszélni szeretnék veled! - közölte Kendall, majd kiment és én követtem.
- Mondd édes!
- Elősször is így meg fogsz fázni! - mondta és rám terítette a zakóját, majd adott a fejemre egy puszit. - Másodszor is tudom, hogy elrontottam a te ajándékodat, ezért idehoztam neked.
- Szóval tudtad, hogy vacsit fogok neked szervezni?
- Így van! Harmadszorra pedig engedd meg, hogy átadjam a harmadik ajándékodat.
Lassan letérdelt. Úristen! Kendall előhúzott egy kis dobozt. Ugye nem most fogja megkérni a kezem? Még túl fiatal vagyok. De elutasítani sem akarom. Legnagyobb megkönnyebbülésemre, nem eljegyzési gyűrű volt.
- Ez…ez mi?
- Egy fogadalmi gyűrű. Tudom, hogy szüzességre szokták adni, de én az irántad való hűségemért vettem…
Az ujjamra húzta, majd rákulcsolta a kezét az enyémre.
- Köszönöm - mondtam és hosszasan megcsókoltam. - Nagyon szeretlek! - simítottam végig az arcát.
- Én is téged! De, még van egy meglepetés hátra!
- Kendall!
- Jó! Nyaklánc is járt hozzá. Hangjegyes. Egyenlőre csak egy van rajta, de majd gyűjteni fogom neked.
- De gyönyörű! Úristen! De ugye már nem lesz több meglepetés?
- Nem, ígérem!
- Akkor most jöhetek én? - kérdeztem és láttam rajta, hogy meglepődött. - Mivel gondoltam, hogy előbb-utóbb úgyis kiszeded Jenna-ból, hogy mit vettem neked karácsonyra, mert ugye tőle tudod, ezért készültem neked én is valamivel…
A táskámból előhúztam egy nyakláncot és odaadtam neki. Egy bőr iránytű volt rajta.
- Tudom, hogy nem sok, de…
- Olyan édes vagy - mondta és átkarolt.
Szépen lassan mindenki megvacsorázott és a szálláson ünnepeltünk tovább. Nem felejtettem el megvenni  többiek ajándékát sem. Jenna parfümöt, Logan zsebórát (mindig mondogatta, hogy szeretett volna olyat) James cipőt, Beny Xbox-ot, anya egy új ruhát, Kendall szülei pedig egy exkluzív nyaralást kaptak a Bahamákra, amit a drága gyerekükkel vettünk nekik. Megsültek a sütik, amiket sütöttünk és még csináltunk kakaót. Sztorizgattunk, megnéztük a régi fényképeket és sokat nevettünk. Egész jó volt a hangulat. Kendall megpuszilta a nyakamat, mire én ráhajtottam a fejem a vállára. Néztem, ahogyan Yoda játszik az új játékával, ahogyan Logan meglepi Jenna-t egy virágcsokorral és egy karkötővel, Carlos-t és Beny-t akik boldoga játszanak a játékkal és James-t aki éppen az én fotóalbumomat nézte és egyszer-kétszer felröhögött.
- Boldog Karácsonyt! - suttogtam.
- Neked is! - hangzott a válasz.

2 megjegyzés:

Dittiskee *-* :$ írta...

öhm ... fantasztikus volt :) tiszta karácsonyi hangulatom lett :D
(az előbbi komimat totál elbasztam mert Lennat akartam írni :) )
szal ... Lenna :* :$
Imádtam ! :D
Siess a kövivel , légysziii <3 :$

Kaattaa írta...

sietek :D