2013. november 5., kedd

13. Rész " Happy Birthday Kendall"

Sziasztok! Meglepiii ^^ Apa nem vette el a laptopom. Úgyhogy jönnek a többi részek :) A mostani egy "kicsit" morbidabb a többinél, de nézzétek, el elő jött a perverz-Kata :3

13. Rész " Happy Birthday Kendall"





Reggelről korán keltem, hogy meg tudjam venni Kendall ajándékát. Úgy beszéltük meg, hogy megvárjuk Katelyn-t is, de ő csak 6:30-kor jött, ezért még volt egy kis időm. Átöleltem Kendall-t és egy "Boldog szülinapot!" szöveggel megpusziltam és az arcomat az arcára hajtottam. Így feküdtünk kb. 20 percig, aztán észbe kaptam, hogy sietni kellene és gyorsan elszaladtam átöltözni. Amikor kinyitottam a bejárati ajtót, még visszanéztem Kendall-re aki békésen szuszogott. Gyorsan lesiettem a lépcsőn (a liftet Jenna foglalta le). A Hallba érve már láttam Katelyn-t aki épp egy újságot olvasott.
- Szia! - köszöntem.
- Sziasztok! Mehetünk?
- Aha. De hova? Ilyenkor melyik üzlet nyit ki? Ráadásul szombaton?
- A World Center. Éjjel-nappalos.
- Igaz. Taxival megyünk?
- Nem! Isten ments! Túl messze van, és a pénzt amit Kendall ajándékára költenénk, mind elmenne.
- Szóval akkor még te sem vettél neki semmit?
- Nem. Szeretek mindent az utolsó pillanatra hagyni. A kocsimmal megyünk.
- Király!
Gyorsan mindketten beültünk az Audi hátsó ülésére és elhajtottunk. Olyan gyorsan menünk, hogy azt hittem a menetszél kikezdi az arcom.
- Milyen messze van még?
- Még 40 perc.
- És miért kell ilyen gyorsan mennünk?
- Hogy megelőzzük a rajongókat.
- Milyen rajongókat?
- A rajongók tudják, hogy itt szoktam megvenni minden évben Kendall ajándékát, ezért legalább 500-an mindig szoktak lenni. De ne aggódjatok. Hívtam hat biztonsábi őrt. És amellett, hogy megvédenek, még a csomagodat is viszik. Amúgy Aria!
- Igen?
- Van már valami elképzelésed, hogy mit veszel neki?
- Hát…múlt héten eltörte a gitárját és azóta nem sikerült neki újat venni.
- Az király! Tök jó ötleteid vannak. Jenna?
- Valami édes kis pónis dolgot. Ú! Mondjuk egy My Little Pony-t! Csak vicceltem! Ö…valami fiús dolgot. Úgy konkrét elképzelésem nincs, de láttam, hogy imádja a karkötőket. Lehet, hogy veszek neki valami bőrt.
- Hmm. Ez se rossz. Én nem tudom még, hogy mit veszek neki. Talán egy kocsit…
- Egy kocsit?! - hüledeztem.
- Háhá! Ha lenne elég pénzem akkor igen. Így is csak feltörekvő sztár vagyok.
- Értem.
Katelyn-nek jósnőnek kellene mennie. 40 perc alatt odaértünk, ott voltak az őrök és a rengeteg rajongó. Hirtelen lámpalázas lettem. A turnén sokkal többen lesznek. Jéusom! Életem első fellépése! Csak most esett le? Jenna meglátta, hogy szaggatottan veszem a levegőt és oda jött hozzám.
- Problem?
- Lámpalázas vagyok. Mi lesz ha elszúrom a turnét?
- Nem fogod. Nagyon jó hangod van és magabiztos, erős lány vagy.
- Köszi - mondtam és megöleltem. - Na, menjünk vásárolni!

*
Ha azt kérdezitek hány órát vacakoltunk ezzel az egésszel, elmondanám, hogy 5 órát vacakoltunk, mire megtalálta mindenki a tökéletes ajándékot. Én az elveimhez híven gitárt vettem neki, Jenna bőrkarkötőt és bőrnyakláncot, Katelyn pedig egy csokit és 3 db filmet amire azt mondta, hogy majd együtt fogjuk megnézni. Amikor hazaértünk csen honolt a lakásban. Ritka pillanatok egyike. Nah, ez sem tartott sokáig. Hirtelen lépéseket, vagy inkább dörömböléseket hallottam az emeleten.
- Nyugalom szivem! - jelent meg anya az ajtóban. - Csak játszanak.
Játszanak. Aha. Hallom.
- …megjöttek…
- Menjünk le és lepjük meg őket - hallottam meg Logan hangját.
- Én hozom a savanyú tejet, Carlos, te pedig a tojást.
Elmenekülhettünk volna, de Kendall-nak szülinapja van. Ilyenkor neki kell "engedelmeskedni". A fiúk 0,5 másodperc alatt leértek és telibe arcon lőttek savanyútejjel. Jenna-t jobban sajnálom. 20 percig szedegette ki a hajából a tojást és a műkakit. Katelyn nem volt hülye. Ő elbújt a díványban. Szó szerint. De beszorult. Őt is 20 perc után sikerült kiműtenünk. Mire mindenki rendbe szedte magát megint sötét lett.
- Ajándékosztáááááááássss! - kiáltotta Carlos.
Van egy olyan fura érzésem, hogy ő sokkal izgatottabb mint Kendall.
Mindenki összegyűlt a nappaliban. Kendall leült a kanapéra. Elsőként Carlos ment oda hozzá, aki egy slusszkulcsot nyomott a kezébe.
- Haver! Ne már! Vettél nekem egy kocsit?
- Aham. Vár! Mindjárt hozom.
Mindenki furcsán nézett. Aztán megértettük. Carlos egy játékautót vett Kendallnek. Hát, biztos úgy vett ajándékot, hogy azt nézte ő mit szeretne.
- Csak vicceltem! Tessék. Nyomott a kezébe egy új hokiütőt.
- Köszi ember! Már kezdtem komolyan aggódni az agyi kapacitásod miatt!
- Áh, semmi gond. De azért ha nem tetszik a kocsi nekem adod?
- Persze. Viheted.
- Jupííí!
James jött.
- Csak azt ne mondd, hogy fésűt vettél!
- Áh dehogy is! Nesze! - mondta és odadobott egy PS3-at.
- De jó! A múltkorit valaki tönkretette - vetett sanda pillantásokat Carlos felé aki épp a lábamnak tologatta neki a kicsi-kocsit és azt kiabálta: "Úttorlasz! Jerry! Intézkedj!
- Bocsika! - nézett fel egy pillanatra, de vissza kellett térnie gyerek önmagához ugyanis " a kocsiját dinoszauruszok támadták meg"
- Oké! Én jövök - mondta Logan és odanyújtott egy szépen becsomagolt valamit. - Én vettem neked a legjobb ajándékot, mert én szeretlek a legjobban!
- Egy Iphone! Király! Köszi tesó!
Katelyn lépett oda hozzá és átadta neki az ajándékot, amit Kendall meg is köszönt. Jenna is oda adta aminek eléggé örült. Aztán következtem én. Jézusom! Mi lesz, ha nem tetszik neki? Lassan remegő kezekkel odanyújtottam neki a becsomagolt gitárt amit ő mosolyogva kibontott. Amikor meglátta, hogy mi van benne, elkerekedett szemmel bámult rám.
- Ezt…Ezt meg hol szerezted?
- A World Center-ben. Ez volt az utolsó…Nem tetszik? Mert akkor vissza vihe…
Nem tudtam befejezni, mert az ölébe húzott és megcsókolt.
- Tudod hány éve szeretnék ilyen gitárt? Korlátozott számban készítették erre te megveszed. Nagyon szeretlek.
- Én is téged.
- Kezdődhet a buli! - kiáltotta James.
- Milyen buli? - kérdeztük Kendall-el egyszerre.
- Ha nem baj tesó, rendeztem neked egy kis bulit. Csak segítsetek kipakolni a cuccokat! A Vendégek fél óra múlva jönnek!
Gyorsan előszedtünk egy hosszú ponyvát, amire James vizet locsolt, és pedig szappannal bekentem, hogy tudjunk rajta csúszdázni. Carlos és Kendall kipakolták a kajákat a büféasztalra, Logan és Jenna pedig elraktak minden dolgot ami egy kicsit is törhető volt. Nem kellett sokat várni megjött az első hat vendég.
- Mennyi embert hívtál meg? - kérdezte Jenna.
- Olyan 20 embert - mondta James.

Mind húsz ember is beállított kevesebb mint öt percen belül. Hatalmas buli volt. Alkohol is volt, de csak egy kicsi. Én főleg a bárpult és a csúszda közelében voltam. Aztán észrevettem, hogy a szülinapossal szemeznek a csajok, ezért a buli felétől tapadtam Kendall-re. A fiúk el is neveztek engem "cetlinek". Carlos-sal rengeteget táncoltunk, Logan-nal ittunk…természetesen csak 100%-os gyümölcslevet, James-szal vízibombát készítettünk és ledobtuk őket a gyanútlan járókelőkre. Kendall-el pedig sokat csúszkáltunk. Én már az elején sejtettem, hogyha ennek az egésznek vége, Jenna-ra és rám vár a feladat, hogy rendet csináljunk. És igazam lett! Kendall, Carlos és James kidőlt, Logan meg rosszul lett. Már három órája a WC-n  dekkolt amikor mi már rég befejeztük a takarítást. Miután mindenki elment, Kendall csodával határos módon felébredt, úgyhogy nyugodtan csinálhattuk azt, amit tegnap megbeszéltünk. Kereken 3 órán át "hancúroztunk" (megállás nélkül). Egy kicsit hangos volt a műsor, ezért Logan-ék párszor átordítottak, hogy "Halkabban" vagy "Maradjatok már".  Ilyenkor Kendall visszaszólt nekik, hogy "Ti sem voltatok a mút héten csendben!". Ba-Dum-Tsss! Egy kicsit hosszú volt az éjszaka, de megérte. A végén fáradtan huppantam le a párnára. Tökéletes munkát végeztünk.

2 megjegyzés:

Dittiskee *-* :$ írta...

khm .. khm... beindult az én fantáziám is ;)
egyébként rohadt jó rész volt ! :)
siess a kövivel ,légyszi *-* :)

Kaattaa írta...

:DD sietek :) és köszi ^^