2013. november 4., hétfő

12. Rész Haverok

Sziasztok! :) Itt egy újabb fejezet. Remélem tetszeni fog. A Helyesírási hibákat pedig lécci nézzétek el, mert nagyon siettem vele :) ~ by. Aria

12. Rész Haverok




Kicsit kócosan keltem ki az ágyból. Láttam, hogy már Kendall felkelt, ezért elhatároztam, hogy megkeresem. Kimentem a konyhába, de sehol sem találtam. Ekkor hirtelen kiáltást hallok, és kirohanok a Hotel elé. Sehol egy árva ember. Aztán meglátom, hogy valaki hever a földön. Iszonyú rossz érzésem lett, ezért odarohantam hozzá, és megfordítottam, hogy lássam az arcát. Kendall volt az, vérbe fagyva. Ömlött belőle a vér…A szám elé kaptam a kezem és sírni kezdtem. Ekkor megragadta a karom és erősen ráncigálni kezdett. Fogalmam sincs, hogy miért, vagy hogyan csinálta, hiszen halott volt.
Ekkor felébredtem és láttam, hogy Jenna ráncigál.
- Jól vagy? - kérdezte aggóva.
- Persze. Csak rosszat álmodtam. Hol van Kendall?
- Kint van a konyhába. Hoz neked egy kávét. Kb. úgy öt perce kiabálsz álmodban.
- Igen?
- Ahamm…Szóval a lényeg. Este Carlos és James partyt rendez. Csak szólok, hogy Logan és én nem leszünk. Elmegyünk egy kicsit kikapcsolódni. Tudod Loggie-nak fáj a feje a hangos bulitól.
- Rendben. Mindent értek. Jó szórakozást!
- Köszike! - kacsintott.
- Jóreggelt! - lépett be a szobába Kendall.
- Szia!
Odanyújtotta nekem a kávét és megvárta, amíg megittam.
- Mit álmodtál?
- Rosszat.
- Azt gondoltam. De mégis. Mit?
- Veled álmodtam. Felkeltem az ágyból, de nem volt itthon senki. Gondoltam, hogy biztos kinnt vagytok ezért kimentem a Hotel elé. Ott láttam meg, hogy vérbefagyva hevertél a földön és odarohantam hozzád. Te hirtelen meg-ragadtad a karom és rázogatni kezdztél. Ekkor ébredtem fel.
- De ugye tudod, hogy ez csak egy álom és semmi valőság alapja nincs?
- Tudom. De annyira valóságos volt…
Kendall magához ölelt, Jenna pedig hátulról ölelt meg. Így maradtunk addig amíg Carlos be nem jött és fel nem kiáltott, hogy "Családi ölelés" és Logan-nel meg James-szal együtt meg nem öleltek minket.
- Oké. Ha minden igaz a kocsi megérkezik… - kezte Logan, de Jenna fejbevágta.
- Cssssss! Ez most családi pillanat!
10 perc múlva csak elengedtük egymást, mert mindenki rohant a kocsihoz, hogy nehogy elkéssünk. Amikor a forgatási helyszínre értünk meg nem gondoltam, hogy ez lesz életem egyik legjobb napja. Már kemény 2 órája forgattunk amikor megláttam, hogy a rendező beszélget valakivel, de nem tudtam kivel, eltakarta az egyik kellék. Lassan odasétáltam, hogy ne legyen feltűnő. Aztán azt hittem eltátom a szám.
- Beyonce? Úristen! - mondtam egy kicsit hangosabban a kelleténél, mire mindketten felém fordultak.
Hoppá!
- A francba! - mondta a rendező, mire Beyonce oldalba vágta.
- Úgy érti, mi lettünk volna a meglepetés duettpartnerek Arianaval Auszt-ráliában.
Én csak bólogattam. Egy hang sem jött ki a torkomon.
- Mi az? Elvitte a cica a nyelvedet? - nevetett.
Továbbra is csak bólogattam.
- Oké. Menj vissza. Kezdjük a következő jelenetet - utasított a rendező.
- Hé! Csajszi! - kiabált James. - Ugye nem felejtetted el, hogy holnap lesz Kendall szülinapja?
- Mi? Hogy? Úristen! Elfelejtettem!
- Elfelejtetted? - pattant oda Logan.
- El!
- Na neee! - röhögött Carlos. - Hogy tehetted? - kérdezte egy kis iróniával a hangjában.
- Hát persze. Ha vele járnál ő minden nap az eszetbe juttatja. Sőt az utolsó öt napon visszaszámlálást tart, még egy előre kiválasztott helye is van az ajándékának! Nah ez a gáz - súgta oda Katelyn. - De semmi gond. Én és Jenna elmegyünk veled vásárolni holnap reggel.
- Tényleg? Köszönöm! Fogalmam sincs, hogy mit vehetnék neki. Azért annyira nem vagyok jól kereső, hogy kitudja milyen ajándékot vegyek neki…
- Nem is kell. Hidd el, azzal fog jönni, hogy "Nekem nem kell ajándék, bőven elég ha itt vagy" - utánozta Kendall hangját. - Szerelem tudomány - tette hozzá, amikor furcsán néztem rá, majd Logan-re kacsintott.
Még két órát szenvedtünk a jelenettel, de aztán a rendező feladta mondván, hogy "Túl nyűgösek a kutyák, nem lehet velük dolgozni!" mintha csak Gustavo-t hallottam volna. Miután átöltöztem és lemostam a sminkem, Kendallel elmentünk a parkba sétálni. Természetesen a többiek is megtudták, ezért út közben szépen megleptek minket. A hiradó szerint a hold ezen a napon van a legközelebb a földhöz és mi mindenképpen meg akartuk nézni. Vagyis én…Kendall látványosan végigszenvedte az odavezető utat.
- Most komolyan. Egy holdat fogunk bámulni, ami egy picit nagyobb mint eddig. Max egy óráig, mert tovább nem fogod bírni abban biztos.
- Hazamenjünk? Tudom én onnan is bámulni az ablakból. Te meg ledőlhetsz aludni ha ennyire fáradt vagy.
- Nem kell…
- Csak gondoltam, kimehetnénk egy kicsit a szabadba, éjféli piknikezhetnénk meg minden más romantikus dolog, amit két pár csinálhat az utóllag hozzájuk csapódott haverokkal.
- Jézusom! Mint a rossz házasok! - kiáltott James mire mindenki felröhögött.
- Rendben - karolt át Kendall. - Nővel nem érdemes vitatkozni.
- Így van szivem! - pusziltam meg.
Út közben még Carlos kitalálta, hogy feláll egy kuka tetejére, és a Hot-Dog maradékával megdobálja a csöveseket.
- Ne már! Ne járassatok le! - nyögtem két röhögés között.
- Tudod mi az a lejáratás? - kérdezte Logan.
- Már megint kezni - hallottam Kendall morgását.
Már éppen meg akartam kérdezni, hogy miről beszél, amikor Logan folytatta.
- Például amikor harmadikosak voltunk és táborban ezek az ökrök a hátamra ragasztottak egy "fingjatok le" feliratot.
- De bocsánatot kértünk! - mondták szinte egyszerre.
- Hé! Ez a sorozatban is benne volt…
- És a vicc, hogy tényleg megtörtént - röhögött fel Carlos.
- Mindenki hozott magával pokrócot?
- Ahamm.
Miután leterírettük, mindenki ráfeküdt. Én Kendall hasára hajtottam a fejem és együtt néztük a holdat.
- Unod már?
- Még nem. Te?...Igaz. Hülye kérdés volt.
- Menjünk már haza. Esküszöm otthon kiengesztellek.
- Kendall!
- Miaz? Már úgy is rég…
- Jó. Majd holnap…
- Ezt muszály előttünk megbeszélni?
- Bocsi. Ti komolyan nem unjátok?
- Logan nem mondhat semmit. Jenna ütéstávolságán belül van - súgtam oda Kendall-nek.
- Okés. James?
- Szerintem tök romantikus. Ha lenne csajom.
- Látod? James tud romantikus lenni…
Kendall felvonta a szemöldökét.
- Miért? Én nem vagyok elég romantikus? - kérdezte és megcsikizett.
- Ne! Hagyd abba!
- Eszemben sincs! - mondta és folytatta tovább.
A többiek jól szórakoztak rajtunk, majd Logan is követte a példánkat és Jenna-t kezdte csikizni. Drága egyetlen barátom, hirtelen ötletből felkapott, és elindult velem a tó felé.
- Kendall? Kendall! Mit csinálsz?
- Nyugi! Nem fogsz megfázni!
- Várj! A telóm benne van a zsebemben.
- Gyorsan belenyúlt a zsebembe, odadobta Carlos-nak a telefonomat, és velem, Logan-nal és Jenna-val együtt beleugrott a vízbe.
- Úristen! Ez rohadt hideg! - kiáltottam fel.
A többiek csak nevettek.
- Jól van nagylány. Menjünk ki - mondta Kendall és kivitt a partra.
- Mostmár menjünk haza!
- Oké. De ugye…nem haragszol? - kérdezte.
- Nem - nevettem.
20 perc alatt hazaértünk. Azalatt az idő alatt szépen átfagytam. Gyorsan bebújtam az ágyba.
- Valahol azt olvastam, hogy ilyenkor egymáshoz kell bújnunk, hogy felmelegítsük egymást…
- Gyere manó! - mondtam mire bebújt mellém és átkarolt.

Így aludtunk el.

2 megjegyzés:

Dittiskee *-* :$ írta...

semmelyik pasi nem szeret szabadban feküdni ! :( nemértem őket ! :D
egyébként rohadt jó volt (bocsii ;3 ) !!
annyira , de annyira Imádom !! :D <3
siess a kövivel , légyszii ! :$
(persze tudom , hogy most egy ideig nem lesz :/ )

Kaattaa írta...

Megpróbálok :) Köszi :3 Hát Kendall főként nem szeret :D Sietek :) <3 :D