2013. november 3., vasárnap

10. Rész Lánykérés

Sziasztok! Kint van a 10. Rész is. Köszönöm a kommenteket főleg Rushhher-nek, aki veszi a fáradtságot és minden fejezet aláír valami kedves kommentet. Az ő munkája miatt tettem ki a következő részt :) Thanks Rushhher :)

10. Rész Lánykérés

Miután vége lett, mindketten öltözködni kezdtünk. Csak az volt a baj, hogy nem tudtuk pontosan, milyen buliba megyünk, ezért én egy egyberészes fehér ruhánál, Kendall pedig egy fekete pólónál, és egy farmer halásznadrágnál döntött. Nemsokára megjöttek Jenna-ék is. Ők már fel voltak öltözve. Logan egy szürke pólót, fekete gatyával, Carlos egy vörös atlétát, és fekete halásznadrágot, Jenna pedig egy fekete-kék egyberészes ruhát vett fel. Feltűnően hasonlítottunk egymásra, amin nevettünk is, és "ruhatesóknak" nevezzük magunkat. Értelmes 18 évesek!
- Mehetünk?
- James?
- Ő… majd jön. Tudod mennyi idő kell neki!
- Oké. Akkor öten megyünk.
Nem volt messze a szállodától a bár. Olyan 20 méterre. Amikor odaértünk, már javában bulizott mindenki. Miután Kendall sanda pillantásokat lövelt felém, lehuppantam a legközelebbi székre, hogy én nem fogok táncolni, még akkor sem, ha térden állva könyörög. Jenna ugyan ezt tette, hiába hívtak minket a fi-úk táncolni. Egy idő után feladták, és úgy döntöttek, hogy egymással fognak táncolni. Elég érdekesen festettek a sok hulázó lány-fiú pár között. Carlos még szoknyát is vett fel. Kókuszdió melltartót is akart, de miután meglátta a csapos fejét, inkább meggondolta magát. Mi Jenna-val jót szórakoztunk rajtuk, de mivel ketten maradtunk itt volt az ideje, hogy megkérdezzem, hogy mi van velük.
- Hé Jenna!
- Hm?
- Mi van veled és Logannel? Már nagyon rég nem beszélgettünk rólatok…
- Semmi! - vágta rá hirtelen.
- Biztos? Nekem elmondhatod.
- De nem akarlak ezzel zavarni. Neked is megvannak a saját problémáid.
- Igen, amit te mindig meghallgattál, úgyhogy most te jösz!
- De nem mondod el senkinek?
- Nem.
- Szóval, miután ti elmentetek, Logannel sok mindenen összekaptunk. Kisebb hülyeségeken. Már majdnem szakítottunk…
- Mik azok a kisebb hülyeségek?
- Pl. odaégette a tojást, nem takarított ki maga után…
- Jézusom! Mint egy 80 éves házaspár.
- Ugye? Én is ezt mondtam. De ezen még jobban begőzölt.
- Ne már! Ti vagytok az álom pár! Nektek nem szabad szakítani!
- Hát… azt beszéltük meg, hogy várunk még ezzel a dologgal…
- Akkor menj már táncolni! Nézz már rá! Folyton téged bámul!
Jenna odapillantott majd rám mosolygott, leugrott a székről, odament Logan-hez és táncolni kezdtek. Egy ideig néztem őket és rendeltem egy koktélt. Hirtelen valaki rátette a kezét a vállamra.
- Kendall, megmondtam, hogy nem akarok táncolni!
- Haha. Nem talált! - nevetett James.
- Szia! Mi tartott ennyi ideig?
- Be kellett lőnöm a hajam! Ez kulcsfontosságú része a napomnak!
- Aha…
- Miért nem akarsz Kendallel táncolni?
- Nem tudom. Nem akarok és kész.
- Értem. És velem?
- James…
- Semmi James! Jössz táncolni! - mondta és minden kapálózásom ellenére a tánctérre rángatott.
Hirtelen elengedett, és táncolni kezdett. Kénytelen voltam én is mozogni, hogy kitérjek az ide-oda lökdösődő emberek elől.
- Hé! - karolt át Kendall. - Megjöttek Kevinék!
- Hol van… - kerestem őket a szememmel, de amikor megláttam őket, hirtelen elfogott a düh, ugyanis jött velük még valaki: Kyra. - Ez mit keres itt? - kérdeztem a fiúkat.
- Nem tudom - mondta James.
Az arcán, láttam, hogy ő is meglepődött. Carlos is meglátta őket, ezért odaugrott hozzám.
- Relax!
- De… Jenna azt mondta, hogy nem fog jönni!
- Azért mondtam, mert úgy is tudtam. Én is meg vagyok lepődve!
- Én viszont egyáltalán nem! - mondta Kendall és összehúzta a szemét. - Ez a csaj mindig tudja, hogy hol nem kellene lennie. Amikor együtt jártunk, folyton ezt csinálta.
Amikor meglátott minket, szó szerint odaugrált hozzánk.
- Sziasztook!
- Csá!
- Mit csináltok?
- Beszélgetünk?
- Jaj tényleg!
Szuper! Ennek a csajnak annyi esze van mint egy marék molylepkének!
- Figyi Kendall! Nem táncolsz velem?
- Nem.
- Naaaaa! Lécciii!
- Nem, fáj a lábam!  - kamuzott.
- Hát jó! - mondta csalódottan. - De gondolom ezzel táncoltál! - förmedt rám.
- Már bocs, de mi az, hogy "ezzel"?
Kyra csak legyintett egyet és visszament Kevinékhez.
- Ez a csaj…
- Nem fogod bántani!
- De amikor annyira szeretném! - hiztiztem.
- Elhiszem! De inkább igyál valamit.
- Az előbb ittam meg egy koktélt. Ha többet iszok, félek, hogy az lesz mint a múltkor…
- Miért? Mi volt múltkor?
Kendall kuncogni kezdett.
- Semmi…
- Le maradtam valamiről? - kérdezte James.
- Dehogy is… - nevettem.
- És - fordultam Kendall felé. - Akkor most fogja megkérni a kezét?
- Igen, ezt tervezi - mosolygott. - De fél a választól…
- Én is félnék a helyében, de örülnék, ha igent mondana.
- Egy kis figyelmet kérnék! - szólt bele a mikrofonba Kevin.
- Uram isten!
Kendallel keresztbe tettük az ujjunkat, hátha szerencsét hoz. Mindenki görcsösen várt, amíg Kevin bele nem szólt a mikrofonba.
- Deja Vu-m van - szóltam oda Kendallnek, mire elnevette magát, de inkább volt idegbeteg röhögés, mint normális.
- Üdvözlök mindenkit! Elnézést, hogy megzavarom a bulit, de ez nem várhat! Már hónapok óta készülök erre. Maggie, ez most hozzád szól. Évekkel ezelőtt ismerkedtünk meg. Emlékszel az első találkozásunkra? Én igen. A belvárosban sétáltál, eltévedtél, és a Szabadság szobrot kerested Washingtonban. Elég furcsán néztek rád az emberek, akiktől folyton a helyes utat kérdezted, holott mindenki tudja, hogy New York-ban van.
Maggie halkan felnevetett.
- Én voltam az egyetlen, aki felajánlotta, hogy elvisz oda. Egész úton meséltél nekem az életedről, hogy híres énekes szeretnél lenni. "Mindent értek" mondtam, holott semmit sem értettem. És abban a pillanatban beléd szerettem. Rá egy évre kezdtünk el járni Kyra jóvoltából és azóta is töretlen a kapcsolatunk. Szóval, a lényeg, hogy szeretném megkérni a kezed…
Kendall és én elkerekedett szemekkel figyeltük a jelenetet. Logan a száját harapdálta, Jenna pedig azt hittem, hogy ott helyben elájul. Maggie csendben gondolkozott.
- Na? - kérdezte Kevin.
Láthatólag kényelmetlenül érezte magát. Már azt hittük, hogy nemet mondd, amikor hangos sikítás közben leendő férje nyakába ugrott. Mindenki tapsolni, kezdett, megszóllalt a zene és táncolni kezdtünk.
- De, ugye te nem így fogod megkérni a kezem? - fordult Jenna Loganhez.
- Nem. Én sokkal romantikusabb leszek - karolta át. - Mostmár táncolsz velem?
- Ühüm - bólintott Jenna és ott helyben csinálni kezdett valamit.
Hogy mit? Fogalmunk sem volt, de valami tánchoz hasonló lehetett. Legalább hajnali fél egyig buliztunk, tovább is csináltuk volna, ha a szomszédos hotelban lakó idegbeteg csávó ki nem jött volna, és be nem perelte volna a bárat. Szomorúan és fáradtan kullogtunk vissza a szállodába, ahol már csak annyi erőm maradt, hogy bedőljek az ágyba.

*

Kinyitottam a szemem és Kendall arcával találtam szembe magam. Még aludt. Annyira aranyos volt ahogy szuszogott, ezért elidőztem rajta. Pár perc múlva aztán ő is felébredt.
- Jóreggelt!
- Jóreggelt!
Kendall mosolygott, aztán hirtelen elkerekedett a szeme.
- Mi a baj? - kérdeztem.
- Ma…
És akkor esett le. A szülei és a szüleim.
- Mikor jönnek?
- Már itt vannak. Pont felettünk egy emelettel. Anyukád és Beny pedig szemben laknak velünk.
- Ezt elfelejtetted mondani…
- Ne haragudj! Én is csak tegnap este tudtam meg, de te már akkorra kidőltél. A lényeg, hogy ne stresszelj mert megérzik.
Ezen felnevettem.
- Szerintem megkeresem Maggie-t, ő már biztos találkozott velük.
- Ez jó ötlet! Menj, és meg addig összeszedem a szüleinket - mondta és egy puszit nyomott a homlokomra.
Miután átvettem a tegnapi ruhámat (annyira fárradt voltam, hogy nem volt időm átöltözni) és elmentem Maggie-hez. Bekopogtam.
- Nyitom! - kiabált. - Szia! Gyere be!
- Szia! Köszi.
Bementem. A szobájuk valamennyivel szebb volt mint a miénk. Valamen-nyivel… sokkal!
- Kérsz kávét? - kérdezte.
- Igen, köszi.
- Érdekes - kezdte. - Még nem is beszélgettünk - mosolygott.
- Igen. nekem is pont ez jutott eszmbe…
Maggie odanyújtotta nekem a kávét és leültünk az asztalhoz.
- Szóval? Miben segíthetek?
- Izé…Kendall idehívta az én szüleimet, meg az ő szüleit, hogy ismerjék meg egymást és be vagyok tojva - hadartam.
- Ó! És most azt szeretnéd, hogy túlélő leckéket adjak neked, hogy meg tudj maradni köztük, mivel én már találkoztam velük.
- Igen.
- Szóval, Kendall anyja eléggé realista, pesszimista és kritizátor. Azaz, mindennek a rossz oldalát látja, agyon fog kritizálni, és mindig igazat kell adnod neki.
Nagyot nyeltem.
- Az apja, pedig elég rendes, vicces, de utálja ha mindenben egyet értenek vele. Tudsz követni?
- Igen.
- Oké! Ha ezt csinálod, nem lesz baj - kacsintott.
- Várod már az esküvődet?
- Igen. Nagyon.
- Mikorra tervezitek?
- Nem is tudom. Én mindenképpen nyáron szeretném tartani, Kevin pedig téli esküvőt akar. Én tenger parton akarom, ő a kertben.
- Uhh…
- Azért aranyos vagy, hogy megkérdezted!
- Haha! Köszi! Most viszont mennem kell. Várnak a szülők.
- Várj! Én is megyek veled!
- Oké.
Megvártam amíg Maggie felöltözik. Miután kész lett, lementünk a bárba, ahol Anya és Beny, plussz Kendall szülei ültek.
- Szia! - köszönt Kendall és üdvözlésként megcsókolt. - Ők itt a szüleim, Kent és Kathy Schmidt. Anya, Apa, ő itt Ariana. Apukáddal már megismerkedtem…
- Szia - köszönt Kent és megcsapkodta a vállamat. - Gyönyörű lány vagy!
"Vitatkozz!" vízhangoztak a fejemben Maggie szavai.
- Á, dehogy is! - nevettem.
- Szóval te vagy Ariana - köszönt Kathy.
- Igen.
- Hát, egy kicsit lehetnél magasabb is…
"Adj igazat neki!"
- Teljesen igaza van!
Elmosolyodott és megveregette Kendall vállát. Ami szerintem jó jel.
- Anyukádékat már ismerjük - vigyorgott Kent. - Nagyon örülök, hogy találkoz-tunk, de most vissza kell mennünk kipakolni!
- Aria! - köszönt Apa.
- Szia Apa! Mizu?
- Semmi különös. Veled?
- Semmi.
- Nézd mit hoztam neked… - emelt ki a szebéből egy órát.
- Ó! Ez nagyon szép! Köszönöm.
- Az én kicsi lányomnak mindent.
Miután elment, Beny ugrott oda hozzám. Hirtelen eszembe jutott, hogy milyen keveset foglalkoztam vele.
- Hát ennek meg mi baja? - töprengett.
- Nem tudom..
- Hé! Nem megyünk el búvárkodni? Van itt a szomszédban ruhakölcsönző.
- Ki vagy te és mit tettél Aria-val? - kérdezte Beny.
Felnevettem.
- De kaphatok zöld úszótalpat?
- Persze!
Beny és én elsétáltunk a kölcsönzőig, felvettük a ruhánkat és egy öregember segítségével kihajóztunk a Csendes-óceánra. A víznek gyönyörű színe volt. Még szerencse, hogy vittem magammal vízálló fényképezőgépet, mert ahogy lemerültünk, hirtelen azt sem tudtam, hogy a korallzátonyt, vagy a delfineket fotózzam elősször, akik mellesleg egyszer-kétszer odaúsztak hozzám és megbökdöstek az orrukkal. Egy életre szóló élmény volt. Kagylókat is keresgél-tünk. Én egy darabot sem találtam, Beny viszont két hálóban hozta vissza velem a szállásra őket. Hihetetlen, hogy ezt a napomat is sikerült elrontani. Végleg. Éppen benyitottam volna a szobámba, amikor halk beszélgetést hallok a szobánkból:
- Figyelj…én Aria-t szeretem és nem téged. Ezt el kell fogadnod!
- De…nézd! Tudom, hogy még mindig érzel irántam valamit, különben nem hívtál volna ide!
Hosszú csend következett. Itt láttam az idejét annak, hogy benyissak. Kendall arca allig egy centire volt Kyra-étól. A lány látta, hogy bejöttem, ahogy ő is. Kyra elmosolyodott, gúnyosan és előttem LESMÁROLTA Kendallt. Ő próbálta magát eltolni, de a lány SZÓ SZERINT foggal-körömmel kapaszkodott belé. Hirtelen felindulásból, magam sem tudom, hogy miért, de levágtam a kagylókat a földre és megindultam Kyra felé, minden porcikám azt üvöltötte: Nyírd ki!
Kendall idejében kapcsolt, egy hangos "Áú" kiáltás közben lefejtette magáról Kyra-t, a másik kezével pedig megtartott.
- Aria! - kiáltotta Carlos és megindult felém.
- Ne! Majd én - mondta Kendall.
Idő közben James is megjött és Carlos-sal, együttes erővel kiráncigálták Kyra-t a folyosóra. Az ajtó becsukódott mögöttük, én pedig vérben forgó szemekkel meredtem Kendall-re. Annyira dühös voltam, hogy észre sem vettem, eleredt az orrom vére.
- Hajtsd hátra a fejed! - utasított, miközben egy vizes törlőronggyal törölgette az izzadságot a fejemről.
- Ez mi volt? - fakadtam ki, amikor végre elállt.
- Láttad nem? - kérdezte flegmán.
- A szemem láttára smárolt le és még te vagy dühös?
- Nem vagyok dühös! Próbáltam magamtól eltolni…
- Láttam…
- Akkor meg?
- Egyáltalán minek jött ide?
- Csak elbucsúzni jött. 10 perc és indul a gépe.
- Értem.
- Aria! Ne veszekedjünk folyton! Nem vetted még észre, hogy ujjabban egy napot sem bírunk ki veszekedés nélkül?
- Igazad van! Lehet, hogy nem kellene annyit együtt lennünk, mert megárt a kapcsolatunknak!
- Én nem ezt mondtam! Csak azt, hogy egy kicsit szálljunk magunkba oké? - kérdeze és meg akart csókolni, de én eltoltam magamtól.
- A-a! Addig ne várj tőlem kedvességet, amíg meg nem mosod a szád!
Elnevettük magunkat. Kopogtattak az ajtón.
- Tessék?
- Hali! - kukucskált az ajtóban Jenna. - Logan üzeni, hogy pakol…Itt meg mi a fene történt?
- Semmi. Oké. Tényleg! Este indul a gépünk.
- Akkor pakoljunk! De előtte még meg kellene csinálnunk a videóklippet!
- Milyen videóklippet? - kérdeztem meglepődve.
- A legújabb dalunk, a Windows Down videóklippjét! És ti ketten is benne lesztek - mutatott ránk Kendall.
- És ezt most akarod elmondani? - hüledeztem.
- Aha! Meglepi! A stáb már a parton vár. Vedd fel azokat - mutatott az ágyon heverő ruhákra.
- Wow! Egy perc és megyek!
- Megyünk - javított ki Jenna.

Gyorsan elkészültünk és lementünk arra a helyre, ahol megbeszéltük a találkozót. Legalább 3 órán át dolgoztunk vele, de az eredmény magáért beszélt. Baromi jó lett és hétfőn fogjuk publikálni. Már alkonyodott amikor kisétáltunk a reptérre. Én hazafelé menet bealudtam. James ébresztett, hogy megérkeztünk. Már hiányzott L.A.

6 megjegyzés:

Dittiskee *-* :$ írta...

ez annyira jó volt ! :)
olyan nagy izgalommal olvastam ! :)
köszönöm. :D nagyon aranyos vagy :)
egyébként köteleségemnek érzem ,hogy kommenteljek ! :D
szal nehogy abba hagyd! :) (jó lenne ha lenne mindennap új rész :) de ez az idődtől függ :$ )
IMÁDTAM!! <3 <3
siess a kövivel ,légyszii :)

Kaattaa írta...

Jaj köszönöm :) Haha :D Nem fogom abbahagyni. Hát igen, az időmtől is függ, de nagyon fogok igyekezni <3 Sietek :))

Dittiskee *-* :$ írta...

ma még lesz újrész vagy már nem ? :)

Kaattaa írta...

Rakjak fel? :)

Dittiskee *-* :$ írta...

ha nem okoz nagy gondot ,akkor igen :) *-*
de ha nem nagy gond :$

Kaattaa írta...

oké :) felrakom :)