2013. november 12., kedd

20. Féltékenység


Sziasztok! Bocsi, hogy tegnap nem hoztam a részeket, de rengeteget kellett tanulni és próba is volt, úgyogy este fél kilencre értem haza...Sorry mégegyszer...apropó egy kis szavazás: Tervezek egy olyan részt, ahol Kendall elmegy a Heffron Drive turnéra és magával szeretné vinni Aria-t. Menjen?
a, igen, szeretném őket kettesben látni
b, nem, mert már elég volt a nyáladzásból :D
~ by. Aria:)


20. Féltékenység

Hatalmas csapkodásra ébredtem. Gyorsan kirohantam és Logan-t találtam kint.
- Mi…mi a baj?
- Jenna…Jenna a baj!
- Miért? Mit csinált?
- Emlékszel Niall-re?
- Igen. Mi van vele?
- Ma reggel közölték, hogy elmennek szörfözni együtt.
- És ebben most mi a rossz?
- Aria! Jenna-Niall-Együtt-Szörföznek!
És akkor leesett.
- Te féltékeny vagy!
- Igen! Vagyis…nem kellene annak lennem, de…
- Megértelek. Én is folyton ezt csináltam, de… - sóhajtottam - Jenna nem ilyen és ezt te is tudod. Sose csalna meg téged! Amúgy…hol vannak a többiek?
- Len vannak és kosaraznak…
- És engem nem ébresztettek volna fel…
- Menj le utánuk…
- Te nem jössz?
- Nem hiszem, hogy akarom én azt látni.
- Na nem! Ezt nem játszunk el - mondtam, rávettük a fürdőruhánkra a rendeset és a karjánál fogva leráncigáltam a partra.
Elsőként Kendall látott meg. Odafutott hozzám, felkapott és megcsókolt.
- Szóval nem ébresztettél volna fel…
- Ne haragudj. Olyan édesen aludtál.
Kendall elképesztően szépen mosolygott rám ezért kénytelen voltam megbocsájtani neki.
- Beálltok? - kérdezte Harry.
- Én…nem tudok kosarazni…
- Majd megtanítunk - mondták egyszerre.
- Oké - mondta Zayn - Próbálj kicselezni!
Sikerült is volna, ha nem folyamodik aljas módszerekhez és meg nem csikiz.
- Én jövök! - mondta Kendall és szó szerint kiütötte a nyeregből Zayn-t.
Őt sikerült kicseleznem. Egy puszi volt a jutalmam. Louis Szandit próbálta tanítani, de összeakadt a lábuk és mindketten elestek. Harry-vel és James-szal végigröhögtük az egészet. Észrevettem, hogy Logan magányosan üldögél a padon.
- Hali! Mi a baj?
- Szerinted mikor érnek vissza?
- Fogalmam sincs. De ne gondolj már folyton erre. Ők csak jó barátok oké?
- Oké…
- Na gyere, együnk valamit.
Elrángattam őt egy tengerparti bárba.
- Koktélt?
- Köszi!
- Nem értelek…te, hogy tudtál megbocsájtani Kendall-nek miután megcsalt?
- Úgy, hogy nagyon szeretem és láttam rajta, hogy ő is bánja a dolgot…Ugye nem arra gondolsz, hogy megcsal téged?
- Nem, de hogy is! De már nagyon régen elment…
Ekkor, mintha a sors akarta volna úgy, hirtelen megjött Jenna…vagyis inkább futott és ledöntötte a földre Logan-t.
- Jajj! Úgy hiányoztál!
- Nekem is te. Hol voltál ennyi ideig?
- Öhm…Bocsi csak Niall…
Erre elkomorodott az arca.
- Mi a baj Loggie?
- Semmi,  csak ÁH mindegy!
- Most már mondd…
- Csak nem támogatom annyira ezt az ötletet, hogy Niall-el legyél…
- Semmi okod féltékenynek lenni. vele csak haverok vagyunk. De ha ennyire gáz, akkor legközelebb sehova sem megyek, nehogy féltékeny legyél!
- De, most…
- Tudod, hogy utálom, ha féltékenykednek alaptalanul.
- Tudom…de nem vagyok féltékeny…
- Akkor?
- Csak kicsit furcsáltam, hogy ma alig szóltál hozzám…
- Mert siettem…most is sietek, úgyhogy megyek is! Sziasztok! - mondta és elviharzott.
- Na? Látod, erről beszéltem…
- Megyek, beszélek vele.
Gyorsan leugrottam a székről és Jenna után futottam, aki egy pálmafa mögött ült összehúzott térdekkel. Azt hiszem sírt.
- Mi a baj?
- Hallottam a reggeli beszélgetéseteket…Tudom, hogy féltékeny és hidd el, hogy ismerem annyira, hogy nem fog leállni ezzel a dologgal, pedig hiába mondom neki, hogy Niall-el csak barátok vagyunk…
- Hiszek neked…Tudod ez vicces.
- Micsoda?
- Épp most békültünk ki Kendall-el ti meg most vesztetek össze…
- Mi nem vesztünk össze! Illetve, nem tudom, hogy összevesztünk-e.
- Gáz. Igazából szeretnék többet mondani, de nem tudok…
- Mindegy is…egy kicsit egyedül hagynál kérlek?
- Persze - mondtam és visszamentem a szállodába.
- Szia cica! - köszönt Kendall és megcsókolt, elég hosszan ahoz, hogy megint az ágynál kössünk ki.

*

Ismét hatalmas csörömpölésre ébredtem. Azt hiszem, hogy elaludtam Kendall mellkasán.
- Mennyi az idő?
- Hajnali három…Mit csinálhatnak ezek ilyenkor?
- Fogalmam sincs…Na és te miért maradtál fent ilyen sokáig?
- Szeretem nézni, ahogy alszol. Szerintem én kimegyek és…
- Ne, hagyd csak, majd én! - mondtam és kiballagtam.
Csodálatos reflexemnek köszönhetően sikeresen kitértem egy felém repülő váza elől. Logan és Jenna már megint veszekedtek…
- Itt meg mi a fene folyik?
- Mindenért ő a hibás - mutatott Jenna Logan-re.
- Elég legyen! Mi történt?
- Már megint azzal jön, hogy megcsaltam Niall-el!
- Hé,hé! Ne túlozz. Nem azt mondtam, hogy megcsaltál vele, csak azt, hogy amióta idejöttünk, állandóan csak rajta jár az eszed!
- De már egy csomószor elmondtam, hogy téged szeretlek a legjobban és senki más nem léphet a helyedbe…Áh, mindegy. És én még komolyan veled terveztem közös jövőt - kiabálta és egy bőröndöt vonszolt maga után.
- Jenna? Hová mész? - kérdeztem.
Ekkor már a többiek is kijöttek a szobájukból és hallgatták ahogy próbáltam meggyőzni Jenna-t, hogy ne menjen el. Természetesen sikertelenül, mert a "Soha többet nem akarlak látni!" mondattal becsapta maga mögött az ajtót.
- Ez komolyan mondom hihetetlen! - mérgelődtem és utána futottam. - Mégis hova mennél?
- Vissza, haza!
- Te is tudod, hogy nem mehetsz vissza Los Angelesbe…
- Nem úgy, hanem tényleg haza!
- Jézusom! Min veszhettetek ennyire össze?
- Tudod a túlzott együttlét megárt a kapcsolatnak. Most szükségem van egy kis időre.
- Legalább a címet add meg, hogy hova menjek, ha visszaértem.
- Nem kell cím. Tudod, hogy hol a házunk nem? Amúgy is hiányzott anya és apa. De, majd még jelentkezek - mondta és szorosan megölelt.- A következő géppel indulok…
- De…gondold ezt át! Nem hagyhatod itt Logan-t, és…és engem sem!
- Majd minden nap beszélünk telefonon, Logan meg hidd el, hogy meglesz nélkülem is…Most viszont mennem kell! Szia!
Szomorúan ballagtam vissza a lakosztályunkba, ahol mindenki az asztalnál ült és amikor beléptem, fürkésző szemeket vetettek felém, de amikor meglátták, hogy egyedül vagyok, lehajtották a fejüket.
- Elment.
- Mi?! - fakadt ki Logan. -  Hogyhogy elment? Elengedted egyedül?
- Igen, elment, de nem tudtam sokat tenni! Nem kötözhetem meg, hogy maradjon itt…
- És…És hova ment? - kérdezte és könnyek gyűltek a szemébe.
- Haza.
Logan-nél eltört a mécses. Sírni kezdett. Nem kicsit.

*

Már fél órája mást sem csinált, csak az arcába temette a kezét és sírt. Kopogtattak az ajtón.
- Gyere be!
És akkor, belépett Jenna.
- Itt hagytam az útle… Logan! - mondta és odament hozzá. - Sajnálom, hogy így alakult, de meg kell értened, hogy időre van szükségem…
Kendall-el összenéztünk és szinte egyszerre szólaltunk meg:
- Ne kövessétek el ugyanazt a hibát mint mi!
- Ti ne avatkozzatok bele - szólt Jenna.
- Rendben, megértem, csak arra kérlek, hogy ne menj el…
- Muszáj… - mondta felkapta az asztalról az útlevelét, adott egy gyors csókot Logan-nek és kiviharzott.
Tudtam, hogy gonosznak tűntem, mert nem állítottam meg és kérleltem, hogy maradjon, de én már tapasztalatból tudom, hogy egy kicsit pihentetni kell a párkapcsolatot…Még volt egy tíz perces hatásszünet, de aztán mindenki elment aludni, Logan a kezébe temette az arcát és egyedül sírt tovább a sötétben.

4 megjegyzés:

Madeline írta...

a válaszom mindenféleképpen : A :D

Kaattaa írta...

okés :D köszi :)

Dittiskee *-* :$ írta...

a válaszom :A :D
ez a rész pedig iszonyat jó volt :)
Imádtam !! :D
habbár ez a Lorenn páros cucc most egy kicsit ... meghatott deattól még jó volt :$
siess a kövivel , légyszii :$

Kaattaa írta...

Oké :D sietek :)) eddig 2 A :D