2014. szeptember 27., szombat

46. Rész Dancing with the Stars

Sziasztook :) Ismét köszönöm a kommenteket, nagyon jól esnek és ne haragudjatok, hogy későn hozom :) Sok dolognak utána kellett néznem és ezért késett ennyit. Illetve azért, mert most vagyok 9.-es és gólyatábor, készülődés, suli, stb. :) Nos, előzőleg megkérdeztem, hogy kb. még hány rész legyen... ez azért volt, mert nem vagyok biztos benne, hogy tudom a 100.részi írni. A blog több mint 1 éves, és már sokan mondták, hogy be kellene fejeznem...én személy szerint imádom ezt a blogot, de be kell látnom, hogy igazuk van. Egyrészt, mert nem nagyon van már ihletem, úgymond az összes kártyámat kijátszottam. Arra gondoltam, hogy lehet, hogy fogok olyat csinálni VISSZAEMLÉKEZÉS címmel, ami visszatér egy régebbi eseményhez. Még van egy pár ötletem, úgyhogy egyenlőre mindenképp írni fogom:) És még egyszer, köszönöm a kommenteket. Ha ennek a blognak vége, meg fogom osztani veletek az egyik KÖNYVET amit én és a barátnőm közösen írunk. :) Jó olvasást :)

46. Rész Dancing with the Stars

Nos, a helyszín a CBS Stúdió volt, amit Hollywoodban lehet megtalálni. A házigazda Tom Bergeron. Az emberek özönlöttek befelé. Rengeteg nagy sztárt láttam, amitől úgy éreztem magam, mint egy kis sipítozó rajongó. Mert az is voltam. Dake megragadta a karomat és átrángatott a sok keselyű között. Az egyik riporter odajött hozzánk és megkérdezte, hogy miért vagyunk itt.
- Természetesen James miatt. Ő remek választás volt, elég táncoslábú!
- Értem...
Elbeszélgettünk még a munkáról egy kicsit, majd jött az a téma, amit nem szívesen feszengetek...
- Hollywoodot megdöbbentette a hír, hogy te és Kendall már nem alkottok egy párt...mesélnél nekünk erről egy picit részletesebben?
- Örömmel - hazudtam. - Nos, ez az egész szakítás dolog már rég a levegőben volt. Már nem éreztük azt, amit régen.
- És tudjátok ennek az okát? Esetleg a gyerek, vagy...
- Nem, nem, nem! Rengeteget veszekedtünk és kihűlt a kapcsolat. Ennyi.
- Terjeng egy pletyka...miszerint megcsaltad Kendall-t. Igaz ez?
- Sajnos igen. Igaz, hogy mindannyian követünk el hibákat, de én számba vettem azt is, hogy előtte ő csalt meg, nemegyszer. 
A riporternek elkerekedett a szeme, Dake pedig hangot adott nemtetszésének. 
- Emiatt verekedett össze Dake és Kendall?
- Igen...Dake-el csaltam meg...nézze...tudom, hogy ez így durván hangzik, de valahol legbelül nem érzem magam bűnösnek. Akkor a kapcsolatunk eljutott arra a mélypontra, hogy már nem egy pár voltunk, csak két ember, akik épphogy megtűrik egymást és van egy kislányuk. 
- És mi lesz a folytatás? 
- Természetesen elválunk. Reménykedem benne, hogy nem maradunk ellenségek, mert én a fiúkkal továbbra is tartani fogom a kapcsolatot, eljárok a próbáikra, néha náluk lógok, ha tetszik neki, ha nem. 
- Már csak egy kérdésem van...látsz még esélyt arra, hogy újra kezdjétek ezt az egész kapcsolatot, tiszta lappal?
Nem kellett sokat gondolkodnom a válaszon. 
- Nem.
- Értem.
Gyorsan besprinteltünk az ajtón, nehogy még többen megrohamozzanak a kérdéseikkel. A hely előre le volt foglalva, így hát leültünk. Nem ismerem annyira James táncpartnerét. Csak annyit tudok róla, hogy Peta-nak hívják és szőke hajú.
- Jól vagy? - kérdezte Dake. 
- Aha...csak nem szívesen beszélek erről a témáról...
- Ez természetes...
Hirtelen levágta magát hozzám Carlos. 
- Hol voltál?
- Dake elhozott... - Jenna is leült.
- Kibékültetek? - kérdezte a lány.
- Úgy néz ki - mosolyogtam.
10 perc múlva lekapcsolódtak a fények és megjelent a kivetítőn egy kisfilm. Kezdődik. Láttam sok sztárt és a táncpartnereiket, ahogy készülnek a showra. És...láttam James-t. A kisfilm alatt, a táncosok kimentek a tánctérre és amikor vége lett a vetítésnek, elindult egy zene. Hirtelen füstöt fújtak, a tánctér hátuljára...és akkor megláttam Jason Derulo-t, ahogy kilépett a színfalak mögül és elkezdte énekelni a Talk dirty-t az egyik lány kíséretében. Az egész előadásról 3 dolgot tudok mondani:
1. Jason Derulo nem playback-elt
2. Nagyon jól táncolt
3. A táncosok szuperek
Miután vége lett, hatalmas taps kíséretében kisétáltak, majd megjelent a házigazda, aki felkonferálta a sztárokat és párjukat:
NeNe&Tony
James&Peta
Danica&Val
Sean&Karina
Meryl&Maks
Billy Dee&Emma
Candace&Mark
Cody&Witney
Drew&Cheryl
Amy&Derek
Diana&Henry
Charlie&Sharna
Ahogy a kamera végigment a párosokon James dobott egy puszit.
- Ne nézd már ennyire, mert kiesik a szemed! - csapott rá a combomra Carlos.
- Nem őt néztem...
- Akkor?
- Peta-t...
- Leszbikus lettél? - kerekedett el a szeme.
- Nem, dehogy! Csak megvizsgáltam...
- Féltékeny vagy?
- Nem! 
- Majd leszel! - kacsintott.
- Miért lennék?...
- Á, nézz csak rájuk...szikrázik közöttük a levegő...James átkarolja Peta-t és...
- Jól van Carlos, van szemem...
Carlos csak fújtatott egyet, miközben mindenki ész nélkül tapsolt, a műsorvezetők pedig magyaráztak. Csak a végére figyeltem oda, amikor elmondták, hogy az első páros NeNe és Tony lesz. A többiek hátramentek, miközben ismét egy kisfilm indult a pár felkészüléséről. Chacha-t táncoltak. A három zsűri 7,7,7-re értékelte. Abban a pillanatban Jenna-val küldtünk rájuk egy szavazatot. 
- Nem rájuk kellene költened a pénzed... - mondta Carlos.
- Nekem tetszettek - közöltem.
A következő páros James és Peta volt. Amikor kimondták a nevüket, James megpörgette Peta-t, aki nevetett és végigsimította a tarkóját. Én meg herótot kaptam. Nem kellene. De mégis felidegesít. Megjelentek a karbantartók a színpadon, akik az előző tánc maradék kellékét szedték össze, majd úgymond reklám következett. 
- Nem megyünk oda James-hez? - kérdezte Jenna. 
- Menj csak. Én maradok.
- Most mi bajod van?
- Nekem? Semmi...
- Aha...és mégis mit mondjak James-nek? 
- Hogy elmentem piáért!
- Oké! - hagyta rám és elment a többiekkel, én pedig tényleg elmentem venni magamnak valamit.
Mivel alkoholt nem szolgálnak fel, maradtam a gyümölcslénél. Nagyokat kortyoltam a hideg italból, amikor hirtelen valaki megszólalt a hátam mögött. 
- Szia! - köszönt James. 
- Szia! 
- Örülök, hogy eljöttél... - motyogta.
- Nincs mit.
- Figyu, ö...
- Ö? 
- Izé...
- Sok sikert! - veregettem meg a vállát, amikor rájöttem, hogy az "ö" csatánkból semmi értelmes nem fog kisülni. 
- Köszi!
- Nincsmit! - mondtam, majd sarkon fordultam és visszamentem a helyemre. Levágtam magam a székre, és vártam, hogy a többiek megérkezzenek. Elsőként Dake ült le, majd Carlos és Jenna és végül szépen mindenki beszállingózott a terembe. 
- Logan amúgy merre van? - suttogtam Carlosnak.
- Pfff, passz...
- Én láttam őt, talán a velünk szembeni oldalon ül valahol... - mondta Dake.
Láttam Jenna-n, hogy vadul keresi, nem sok sikerrel. 
A fények ismét lekapcsolódtak. Két lány és egy pasi kimentek a színpadra, elkezdtek táncolni, a felvétel pedig elindult. Miután befejezték, a táncot, a házigazda bemondta, hogy James és Peta következik és elindult a kisfilm. Megjelent a 4 BTR tag egy képen, majd James kezdett el beszélni. Ekkor mutatták Peta első találkozását vele. A csajnak elkerekedett a szeme, majd odament James-hez és megölelte. Ekkor történt az, hogy idegességemben előkaptam a telefonom, bedugtam a fülest, a hangot fullra csavartam és zenét hallgattam. De ettől még láttam. James folyamatosan fogdosta Peta derekát, majd a csaj MEGMASZÍROZTA. Én meg Pfffffffffffffff. Amíg a reklám ment, mindketten kiballagtak és beálltak a kezdéshez. Azaz, Peta a kezét ráhelyezte James tarkójára, miközben szó szerint levetkőztették egymást a szemükkel. Én meg kivettem a fülhallgatót. Foxtrott-ot táncoltak, méghozzá, a One Direction-Story Of My Life-ra. Fogalmam sincs, hogy bírtam ki, de viszonylag hamar befejezték. Ekkor "cukcsisan" megölelték egymást és ugyanolyan "cukcsisan" odamentek a zsűrihez, akik kifejtették a véleményüket, hát persze, hogy "cukcsisan". Ezek után a "cukcsi" párocska felment a lépcsőn, és "cukcsisan" meghallgatták az értékelést, ami: 7,7,7.
- Túlságosan feltűnő lenne, ha én most hazahúznék a francba? - kérdeztem Jenna-t, aki bólintott egyet, majd kelletlenül elmosolyodott.
- Kivéve akkor, ha valamelyikőnk veled megy! - vigyorgott Carlos. 
- Akkor gyere!
- Okés! - mondta, és felállt. - De, mégis mit mondunk James-nek? 
- Nem hiszem, hogy magyarázattal tartozunk neki. Elvégre felnőtt emberek vagyunk.
- Ott a pont - mondta, majd mindketten kisétáltunk a stúdióból és bepattantunk a kocsijába, onnan pedig hazahajtottunk. 
Ahogy bementem Jenna lakásába, az új bébiszitter máris ott termett. Mostanság elég gyakran váltogatjuk őket.
- Ilyen hamar vége lett?
- Nem, mi jöttünk el hamarabb.
- Értem. Akkor viszont én megyek is. Jóéjt!
- Neked is!
Lerúgtam magamról a cipőt, majd befeküdtem ruhástól az ágyba. Carlos átgördült felettem és ő is követte a példámat.
- Annyira fáradt vagyok... - nyögtem.
- Én is.
- Aludjunk. 
- Oké - mondtam és lehunytam a szemem.

*

Irtózatos ajtócsapkodásra ébredtem. Ránéztem az órára. 1:10. Lassan kikászálódtam az ágyból és kinyitottam. 
- Mi a franc? Nem halljátok, hogy vagy 20 perce töretlenül püfölöm az ajtót?
- Aludtunk. 
- Értem.
- Dake? 
- Lement Logan-hez. 
- James?
- Ö...
- Ö?...
- Hát, az az igazság, hogy ő...nem jött haza velünk...
- Tippelhetek? Peta-val van.
- Talált süllyedt! - sütötte le a szemét. 
- Kit érdekel? - tettem fel magamnak a kérdést. 
A többiek hallgattak. 
- Mert engem nem! - törtem meg a csendet. 
Még mindig csönd.
- Meggyőző hallgatás... - morogtam és beballagtam a babaszobába. 
Mindkét kicsi bambino aludt, így arra gondoltam, hogy mivel senki sem tervezi őket elrabolni, ezért visszafekszem aludni. Carlos-szal és Jenna-val egy ágyban aludni nem éppen kellemes dolog. A cuccaink se férnek már el...Hirtelen kipattant a szemem és minden álmosság eltűnt belőlem. 
- Gyerekek! - ültem fel az ágyban.
- Mondd! - nyögte Carlos, a fejét pedig belehajtotta az ölembe.
- Mit szólnátok hozzá, ha...
Éppen befejezni készültem a mondatot, amikor Jenna egy határozott mozdulattal kilökte az ölemből a kényelmesen elhelyezkedő Carlos-t és maga dőlt bele az ölembe. 
- Most már mondhatod! - vigyorgott gonoszul.
- Mi lenne, ha elköltöznénk? - csaptam össze a két kezem.
- De...éppen ezért költöztetek vissza nem? Hogy együtt legyünk... - mondta Carlos.
- Igen, de azóta szinte minden megváltozott. Logan és Kendall elköltöztek innen, mi alig tudunk megmaradni ebben a lakásban, a gyerekek is felnőnek idővel, Carlos és Alexa is össze fognak költözni...vagyis gondolom...Jól gondolom? 
- Aha. Tehát, az lenne a legjobb, ha mindenki elférne. 
- De hogy?...
- Hát, mondjuk... - törtem a fejem. - Jenna! Mit szólnál hozzá, ha mi összeköltöznénk és közösen vennénk egy lakást? Akkor átadhatnánk Carloséknak ezt a lakást. 
- És Dake? 
- Dake tud boldogulni egyedül is, de ha nagyon nagy gáz lenne, odaköltözne hozzánk...már ha te is benne vagy...
- Na és Logan? Kendall? James?
- Én velük többé már nem foglalkozom. 
- Hé... - szólt közbe Carlos. - Elutasítottad James-t. Nem teheted szóvá, ha végre talált magának valakit. 
- Én nem is teszem szóvá. Éppen ezért mondom, hogy többé már nem foglalkozom vele. 
- Jó... - hallgatott el. - Amúgy a terv nekem tetszik!
- Nekem is! - mondta Jenna.
- Akkor holnap már neki is állhatunk házat keresni!
- Ácsi! - szakított félbe ismét Carlos. - Ezt azért meg kellene beszélnünk a többiekkel...
- Oké, akkor megbeszéljük a többiekkel. Amúgy...James nem reagált semmit arra, hogy eljöttem? - fordultam Jenna felé. 
- Hát, kicsit...hogy is mondjam...
- Kiakadt? 
- Neeem. Éppen ellenkezőleg. Megvonta a vállát...
- Igen? - kerekedett el a szemem. 
- Nyugszik...Nyugszik az Aria... - mondta Carlos és visszadöntött az ágyba. - Tudom, hogy mire gondolsz, de nem!
- De hát...nem is gondoltam semmire...
- Hazudoool!
- Nem hazudok...mindegy, aludjunk! - mondtam és lekapcsoltam a villanyt.
Mindenki aludt, kivéve én...az agyam megállás nélkül kattogott. Mármint a költözésen. Nem James-en. Nem...tényleg. Vagyis...Ajjj...Jó éjt!

*

Életem legfurcsább ébredését éltem át...de kezdjük az elején. Csodálatos madárcsicsergésre ébredtem. Megfordultam az ágyban és nyújtóztam egy nagyot. A szemeim még csukva voltak, ezért elég furcsa volt, hogy amikor a kezeimet nyújtottam előre, egy meztelen mellkast éreztem. És mind a 8 kockát. A szemeim kipattantak. 
- Jó reggelt! - köszönt James. 
- Mi a francot keresel itt? 
- Beszélnünk kell...
- Miről? 
- Kettőnkről...
- Ajjaj... - sóhajtottam.





1 megjegyzés:

Unknown írta...

Nagyon jó már vártam a kövi részt :D és várom a folytatást ;)