2013. október 8., kedd

3. Rész A vacsora

3. Rész A vacsora

Már egy ideje elkészültünk, amikor kopogtattak az ajtón. Jenna odaugrott, és széles vigyorral az arcán kinyitotta. Logan és Kendall ácsorgott a túloldalon.
- Indulhatunk? - kérdezték szinte egyszerre.
- Persze - mondtam. - De… Kendall…
- Igen?
- Beszélhetnék veled? - kérdeztem.
- Mi addig előre megyünk - mondta Jenna.
Elindultak, én pedig kulcsra zártam az ajtót, és egyenesen Kendall szemébe néztem. Ő elmosolyodott és megszóllalt:
- Miután elmentetek, Logan egész végig róla beszélt…
- Te is arra gondolsz amire én? - kérdeztem választ sem várva.
- Terv?
- Nincs.
- Nekem van! Bízd csak rám!
Röviden elmagyarázta, hogy egész idő alatt együtt kell lenniük, mert a terv enélkül nem fog sikerülni. Többet nem mondott.
- Indulni kellene - nézett az órájára. - A Logan-Jenna összehozó hadművelet indul!
Lent a hotel előtt, egy limuzin állt. Jenna és Logan már bennt ültek, persze az egymástól a lehető legtávolabb helyen. Kendall és én pedig a köztük lévő űrt próbáltuk betölteni. Ekkor támadt egy ötletem:
- Hé! Álljon meg! - kiáltottam. - Kendall, nincs kedved sétálni egy kicsit? - kacsintottam.
Vette a célzást. Kiszállt velem a kocsiból, és előre ment a sofőrhöz, hogy mondjon neki "valamit" miközben "teljesen véletlenül" a kezébe ad egy huszast.
- Mi is jövünk! - kiáltotta Jenna.
- Nem, nem! Ti maradtok! Valakinek ki kell használnia a luxust - mondtam és rájuk csaptam az ajtót, miközben lepacsiztam Kendallel. - Na jó! Mit mondtál a sofőrnek?
- Hát… én? Semmit… viszont van egy olyan érzésem, hogy ők ketten - mutatott az egyre távolodó limuzinra - kihagyják a vacsit, és elmennek egy romantikus városnézésre…
Felnevettem.
- Várj… nem is küldött értünk senki kocsit… igaz?
- Talán… de mondtam, hogy elintézem - kuncogott. - Az igazi vacsi bennt van a hotel étermében.
Megcsörrent a telefonja. Előkapta, és megláttam a kijelzőn egy nevet: Anya.
- Oké… akkor majd bent találkozunk - mondtam, és elindultam.
- Várj egy picit! Kinyomtam - mutatta felém a telefonját.
- Miattam igazán nem kellett volna…
- Mit? Jah! Nem. Csak merül az aku… - kezdte, de látta, hogy égek, ezért inkább csendben maradt.
- Ariaaaaa! - kiáltotta egy hang. Naná, hogy Carlos! És a kezében két hot dog… Nemár! - Tessék! Ez a tiéd - nyújtotta felém azt az undormányt.
- Kösz - erőltettem mosolyt az arcomra.
- És ezzel, teljesült Carlos nagy álma: Hot dog-ot ehet veled! - karolt át James.
- Carlos! - vigyorogtam. - Nem hoznál egy üveg… puncsot?
- Hát persze! Mindjárt jövök! - mondta és elrohant.
- Azt pedig szépen add ide! - mondta James, kivette a kezemből a hot dog-ot és egy harapással lenyelte.
- Mi a… - kezdtem.
- Lassan 3 éve élek itt. Van gyakorlatom - mondta egy 250 wattos mosoly kíséretében.
Carlos vissza jött:
- Fuh, baromi gyors voltál!
- Ö… éhes voltam. Szerintem menjük be!
- Hol van Logan és Jenna? - kérdezték.
- Nem tudjuk! - válaszoltuk egyszerre, és besétáltunk a hotelbe.
Bent ketté váltunk. Carlos és Kendall, James és én. Szegény Carlos mindenképpen velem akart jönni, de James előbb kapcsolt, és elhívott táncolni.
- Azt hittem csak pár ember lesz itt, és hogy unalmas lesz. Az a tipikus vacsora, ahol leülünk egy hosszú asztalhoz és pincérek hozzák nekünk a kaját… nem egy disco 300 emberrel…
James felnevetett. Már egy ideje ugráltunk, amikor egy lassú szám kezdődött. Mindketten összenéztünk, leültünk, és kitárgyaltuk, hogy miért kezdett el hirtelen fájni a lábunk a sok táncban, és hogy mennyire sajnáljuk, hogy nem tudjuk ezt a csöpögős, romantikus, smárolós számot végigtáncolni. Hirtelen megállt valaki a lábamnál. Jenna.
- Szia! - vigyorogtam.
- Szia.
- Hol van Logan?
- Nem tudom. Figyelj…te intézted ezt az egészet?
- Nem. Annyira rossz volt?
- Nem! - kiáltott fel boldogan, és a nyakamba ugrott.
- Mesélj!
- Csajok…beavatnátok engem is? - kérdezte James.
Én elmeséltem nekik, hogy Kendall terve volt az egész, én csak segítettem, Jenna pedig elmondta, hogy mi volt.
- Miután kiszálltatok, a sofőr felhangosította a zenét. Próbáltam beszélgetni vele, de nem hallott, ezért közelebb ültünk egymáshoz.
- És miről beszélgettetek?
- Hát, főleg magunkról. Beszélgettünk rólam is és róla is. Ekkor a sofőr lehúzta az ablakokat, és néztük a várost. Totál megfeledkeztünk róla, hogy vacsira kellett volna mennünk.Egy idő után aztán eszébe jutott Logannek…sajnos, úgyhogy fenyegetőzött, hogy bepereli a sofőrt, ezért visszafordultunk.
Idő közben megött Carlos, Logan és Kendall is.
- Nem táncolunk így hatan? - vetette fel az ötletet Carlos.
- Oké! Én benne vagyok. Többiek?
- Oké!
A tervünk eleve az volt, hogy elvegyülünk a tömegben…nem az ellenkezője. Ugyanis Carlos nekiment véletlenül valakinek, aki szerintem egy picit sokat ivott, mert rögtön felkapta a vizet és nekiment Carlosnak. Logan Kendall és James mentek segíteni, mi pedig Jennával próbáltuk őket szétszedni. Nem sok sikerrel. Az egésznek a vége az lett, hogy kidobtak minket. Jenna éppen Carlos-t szidta, amikor hirtelen támadt egy ötletem.
- Nem megyünk el városnézésre?
- De, mi már 3 éve itt élünk. Hidd el, hogy ismerjük - mondta Carlos.
- Tudom… de én még nem.
- Oké! Kendall, tárcsázd a…
- Merül a mobilja! Tessék - nyújtottam felé.
Kb. 10 perc múlva ideért a limuzin. Jenna ült legbelülre, mellé Logan, Carlos James, én és Kendall. Miközben James a pezsgős üveggel bénázott és lázasan ügyelt arra, hogy ne verje ki az ablakot, én inkább lehúztam az összeset és Carlost figyeltem, aki azzal szórakozott, hogy a kocsi tetőablakára kiült, és kilógatta a nyelvét furcsa vakkantások kíséretében. Kendall pedig Logan-t és Jenna-t nézte, ahogy beszélgetnek. Néha felnevettek, ami jó jel. Kezdtem fázni.
- Tessék - nyújtotta felém a zakóját Kendall, de meg sem várta amíg elvettem, ráterítette a vállamra.
- Kössz.
- Itt az enyém is - mondta James miközben betakarta a lábaimat. - Jézusom! Neked tiszta kék a szád! Nyár van Aria! Nyár! Nem tél!
- Ez nem csak amiatt van. A vércukrom magas.
- Elvigyünk orvoshoz?
- Nem kell - motyogtam.
- Még 20 perc. Kibírod?
- Persze - mosolyogtam, habár a lelkem legmélyén lefeküdtem volna aludni, annyira fáradt voltam és szédültem.
De nem tehettem. Ez Jenna pillanata. Nem ronthattam el. Hirtelen nagy puffanást hallottam. Carlos kidőlt. Ő is biztos fáradt volt. De szerintem a pezsgő is rásegített. 4 perc alatt szinte mindenki kidőlt. Egyedül én és James maradtunk fennt. Jenna Logan vállára hajtotta a fejét, Logan pedig az ő fejére. Carlos feje az ülésen volt, de a teste a földön, Kendall pedig az ablaknak támasztotta a fejét.
- Hé! - suttogta James. - A telefonom Kendall kezében van. Ideadod?
Próbáltam óvatosan kivenni, de megmoccant. Felém fordult, de a szeme csukva volt. Hirtelen jött egy kanyar, amitől a feje beleesett az ölembe, és pedig kis híján lefejeltem Jamest. Senki sem ébredt fel rá. Odaadtam neki a telefont. Nem tartott sokáig amíg én is elaludtam.

*
Kinyitottam a szemem, és arra eszméltem, hogy Carlos szó szerint belelihegett a képembe.
- Mi a…
- Ébredj! Mindjárt éjfél!
Miután feleszméltem, körbepillantottam. James és Jenna az ablakon hajoltak ki, Kendall egy másik pezsgős pohárral rohangált, Logan még mindig aludt és ugye Carlos engem ébreszgetett.
- Hé! Valaki! Ébresszétek már fel Logan-t!
- Én ugyan nem! Múltkor is én voltam! Azóta is járok terapeutához.
- Akkor majd én! - tettem fel a kezem, és egy határozott mozdulattal arcon csaptam, emiatt leesett az ülésről  egy hangos "Basszus!" kiáltással.
- Ezt most miért kellett?
- Carlos mondta!
- Carlos!
- Ez most nem lényeges! Mindjárt éjfél.
- Tényleg? - csodálkozott.
- Én még mindig nem értem mi olyan különleges benne…és egyáltalán hova megyünk?
- Van egy kis domb. Annak a tetejéről tökéletesen lehet látni a tüzijátékot. És nekünk ez különleges, mert ezen az éjszakán találkoztunk elősször. Szóval ezt veheted BBBB-nek - mondta James.
- Az mi?
- Hát nem egyértelmű? Big Big Time Buli!
- Kétszer mondtad, hogy Big…
- Naná, hogy kétszer!
- Hoztam pokrócot! - kiáltotta Logan.
- Mennyit?
- 4-et.
- Oké. Akkor, Jenna és Aria - kezdte a felosztást James, de Logan közbeszólt.
- Jenna velem lesz!
Éreztem ahogy Jenna elvörösödik.
- Oké. Akkor Jenna és Logan, Carlos és én… és Kendall és Aria - James kuncogni kezdett. - Jah és a sofőr.
- Mindenkinek jó?
- Nekem megfelel - kezdte Jenna. - De ha akarod Aria, akkor…
- Nem. Maradj csak nyugodtan Logan mellett.
- Biztos?
- Igen. Neked jó? - fordultam Kendall felé.
- Persze.
Jenna és Logan összebújva várták a tüzijátékot (ez gyorsan ment), James és Carlos folyton a sofőrön (Albert) röhögtek, aki azzal szórakozott, hogy popcort rakott az orrába és aztán kifújta (éljenek az érett felnőtt emberek)miközben Kendall és én beszélgettünk.
- Ugye tudod, hogy Carlos totál odavan érted?
- Nehéz nem észrevenni.
Felnevetett.
- De nem csak ő - fordította komolyra a szót. - James szerint jófej csaj vagy.
- James? Igen?
- Ja.
- Hát… nem bírom annyira a szépfiúkat. És… neki van barátnője nem?
- Nincs. Múlt hónapban szakítottak. Carlos is nem rég, Logannak pedig már vagy egy éve nem volt barátnője.
- És te hogy állsz a lányokhoz?
- Én úgy vagyok vele, hogy ráér még. Meg amúgy is… ha az ember sztár lesz, egy csomóan őt akarják majd. És ilyenkor nem tudja, hogy kinek tiszta a szándéka, ki az aki szerelemből szereti, és ki az aki csak a pénzéért szereti. De randizni bárkivel, még rajongóval is randizok. Na és te?
- Én kivárom az igazit. De randizni szintén bárkivel.
- Nézd!
Elkezdődött a tüzijáték. Először egy piros színű szállt fel és robbant szét. Felhúztam magamra a pokrócot.
- Kölcsön adod nekem is? - kérdezte Kendall.
- Persze.
Mostmár ketten voltunk alatta. Nem bírtam megállni és ránéztem Jennara. Olyan boldog volt, amilyennek régen láttam. Carlos, James és Albert elképedve nézték a tüzijátékot. Hirtelen kirázott a hideg. Már megint. Kendall közelebb ült hozzám.
- Jól vagy?
- Persze - mondtam, de egyáltalán nem éreztem úgy. A fejem majd szét robbant, a hasam görcsölt, és a szívem a torkomban dobogott.
- Két órája olyan voltál mint egy duracell nyuszi…Gyere - mondta és magához húzott.
Baromi romantikus helyzet volt, csak hogy Logan észrevett.
- Mi…a… - csak ennyit hallottam, mert a következő pillanatban iszonyú fájdalmat éreztem a fejemben és elsötétült minden.


Nincsenek megjegyzések: